- English
Sadržaj predmeta
Basso continuo 2
- Šifra:
- 91981
- Visoko učilište:
- Muzička akademija
- ECTS bodovi:
- 2.0
- Opterećenje:
- 30(P)
- Izvođači:
-
red. prof. art. Pavao Mašić, akad. (P)
- Opis predmeta:
- Sadržaj se izvodi u otvorenom kurikulumu dinamikom prilagođenom predznanju i sposobnostima pojedinog studenta. Obuhvaća rad na realizaciji bassa continua repertoarno vezanoga na vrijeme kasnog 17. stoljeća u talijanskoj i francuskoj glazbi (Corelli, Gasparini, Air de Cour, St Lambert, D Anglebert). Kao polazište za rad koriste se primarni izvori - teoretski spisi autora 17. i 18. stoljeća; sukladno stilskim konvencijama studenti na instrumentu izrađuju praktične zadatke u obliku realizacije predloška bassa continua uz vokalnu solističku dionicu, odnosno bassa continua u kraćim skladbama ili njihovim izabranim odlomcima instrumentalne glazbe. 1. - 30. Praktičan rad na primjerima iz repertoara kasnog 17. stoljeća u talijanskoj i francuskoj glazbi (Corelli, Gasparini, Air de Cour, St Lambert, D Anglebert).
- Obavezna literatura:
-
1. Jesper Boje CHRISTENSEN: 18th Century Continuo Playing - A Historical Guide to the Basics, Barenreiter Peter WILLIAMS: Figured Bass Accompaniment I & II, Edinburgh UP Hermann KELLER: Schule des Generalbass-Spiels, Barenreiter David LEDBETTER: Continuo playing according to Haendel, Clarendon Press
- Preporučena literatura:
-
2. Michael PRAETORIUS: De Basso Generali seu Continuo (Syntagma Musicum III), Wolfenbuttel Johann Sebastian BACH: Vorschriften und Grundsatze zum vierstimmigen Spielen des Generalbaß Francesco GASPARINI: The Practical Harmonist at the Harpsichord, Yale University Press Jean Henry D'ANGLEBERT: Principes de l Accompagnement du Clavecin, Paris 1689 Richard TROEGER: Technique & Interpretation on the Harpsichord & Clavichord Carl Philipp Emanuel BACH: Versuch über die wahre Art das Clavier zu spielen, Berlin 1753/1762, Leipzig 1787/1797; Reprint Kassel 1994
- Ishodi učenja:
1. - upoznati i osvijestiti produkciju tona u odnosu na funkcioniranje mehanizma instrumenta
2. - razumjeti interakciju sviračkog aparata i glazbe koju treba realizirati
3. - primijeniti tehničke vještine na izvođenje određene skladbe
4. - upoznati repertoar za basso continuo
5. - realizirati zadanu literaturu s povijesnog i stilskog aspekta, odnosno prepoznati povijesni, socijalni i glazbeni kontekst datih skladbi
Legenda
- P - Predavanje