- English
Sadržaj predmeta
Upravljanje razredom
- Šifra:
- 79109
- Kratica:
- PMS160
- Visoko učilište:
- Prirodoslovno-matematički fakultet
- ECTS bodovi:
- 2.0
- Opterećenje:
- 15(P) + 15(S)
- Nositelji:
-
Antonija Bašić Radelja, pred.
- Izvođači:
-
Antonija Bašić Radelja, pred. (P)
- Opis predmeta:
- Ciljevi predmeta su osoposobiti studente za kvalitetno donošenje odluka u nastavnom procesu s posebnim naglaskom na stvaranje kvalitetnog nastavnog ozračja i okružja, stjecanje znanja i vještina kojima mogu prevenirati te rješavati sukobe u različitim nastavnim situacijama te ih osposobiti za kvalitetno upravljanje razredom kao i za vođenje roditeljskih sastanaka i primanja roditelja. Nakon odslušanog i položenog predmeta studenti će moći: 1.prepoznavati, razlikovati i vrednovati različite stilove rada nastavnika i stilove odgoja 2. poznavati, analizirati i vrednovati odrednice kvalitetne nastavne klime i komunikacije, odnosno nastavnog ozračja 3. definirati, procjenjivati i vrednovati osobitosti učinkovitog nastavnog procesa 3. poznavati, razlikovati i vrednovati uzroke školske nediscipline, te načine motiviranja učenika ovisno o njihovim razvojnim karakteristikama 4. poznavati, razlikovati i vrednovati načine postizanja discipline u nastavnom procesu uvažavajući razvojne karakteristike učenika, te usavršavati kompetencije postupanja u različitim nastavnim situacijama 5. organizirati kvalitetne roditeljske sastanke i primanja roditelja.
- Jezici izvođenja nastave:
-
Hrvatski
- Obavezna literatura:
-
1. 1. Ilić, I.; Ištvanić, I.; Letica, J.; Sirovatka, G.; Vican, D. (2012), Upravljanje razredom. Zagreb: Agencija za strukovno obrazovanje i obrazovanje odraslih u suradnji s British Councilom. 2. Vizek Vidović, V.; Rijavec, M.; Vlahović -Štetić, V.; Miljković, D: (2014), Psihologija obrazovanja. Zagreb: IEP VERN. (odabrana poglavlja) 3. Kyriacou, C. (2001), Temeljna nastavna umijeća. Zagreb: Educa. (odabrana poglavlja)
- Preporučena literatura:
-
2. 1. Jensen, E. (2003), Super nastava. Zagreb: Educa. 2. Glasser, W. (1995), Nastavnik u kvalitetnoj školi. Zagreb: Educa. 3. Ajduković, M.; Pečnik, N. (20029, Nenasilno rješavanje sukoba. Zagreb: Alinea. 4. Bičanić, J. (20019, Vježbanje životnih vještina. Priručnik za razrednike. Zagreb: Alinea 5. Matijević, M. (2001), Alternativne škole. Zagreb: Tipex. 6. Matijević, M.; Radovanović, D. (2011), Nastava usmjerena na učenika. Zagreb: Školske novine.
- Predmet u nastavnom programu:
-
Šifra studija Naziv studija Razina studija Semestar izvođenja Obavezni/Izborni 28 Matematika i fizika; smjer: nastavnički diplomski 1 izborni 11 Biologija i kemija; smjer: nastavnički diplomski 3 izborni 14 Fizika; smjer: nastavnički diplomski 3 izborni 20 Fizika i informatika; smjer: nastavnički diplomski 3 izborni 25 Matematika; smjer: nastavnički diplomski 3 obavezni 27 Informatika i tehnika; smjer: nastavnički diplomski 3 izborni 35 Informatika; smjer: nastavnički diplomski 3 izborni * predmet se ne predaje u tom semestru
Legenda
- P - Predavanja
- S - Seminar