Skoči na glavni sadržaj

Sadržaj predmeta

Upravljanje razredom

Šifra:
79109
Kratica:
PMS160
Visoko učilište:
Prirodoslovno-matematički fakultet
ECTS bodovi:
2.0
Opterećenje:
15(P) + 15(S)
Nositelji:

Antonija Bašić Radelja, pred.

Izvođači:

Antonija Bašić Radelja, pred. (P)

Opis predmeta:
Ciljevi predmeta su osoposobiti studente za kvalitetno donošenje odluka u nastavnom procesu s posebnim naglaskom na stvaranje kvalitetnog nastavnog ozračja i okružja, stjecanje znanja i vještina kojima mogu prevenirati te rješavati sukobe u različitim nastavnim situacijama te ih osposobiti za kvalitetno upravljanje razredom kao i za vođenje roditeljskih sastanaka i primanja roditelja. Nakon odslušanog i položenog predmeta studenti će moći: 1.prepoznavati, razlikovati i vrednovati različite stilove rada nastavnika i stilove odgoja 2. poznavati, analizirati i vrednovati odrednice kvalitetne nastavne klime i komunikacije, odnosno nastavnog ozračja 3. definirati, procjenjivati i vrednovati osobitosti učinkovitog nastavnog procesa 3. poznavati, razlikovati i vrednovati uzroke školske nediscipline, te načine motiviranja učenika ovisno o njihovim razvojnim karakteristikama 4. poznavati, razlikovati i vrednovati načine postizanja discipline u nastavnom procesu uvažavajući razvojne karakteristike učenika, te usavršavati kompetencije postupanja u različitim nastavnim situacijama 5. organizirati kvalitetne roditeljske sastanke i primanja roditelja.
Jezici izvođenja nastave:

Hrvatski

Obavezna literatura:

1. 1. Ilić, I.; Ištvanić, I.; Letica, J.; Sirovatka, G.; Vican, D. (2012), Upravljanje razredom. Zagreb: Agencija za strukovno obrazovanje i obrazovanje odraslih u suradnji s British Councilom. 2. Vizek Vidović, V.; Rijavec, M.; Vlahović -Štetić, V.; Miljković, D: (2014), Psihologija obrazovanja. Zagreb: IEP VERN. (odabrana poglavlja) 3. Kyriacou, C. (2001), Temeljna nastavna umijeća. Zagreb: Educa. (odabrana poglavlja)

Preporučena literatura:

2. 1. Jensen, E. (2003), Super nastava. Zagreb: Educa. 2. Glasser, W. (1995), Nastavnik u kvalitetnoj školi. Zagreb: Educa. 3. Ajduković, M.; Pečnik, N. (20029, Nenasilno rješavanje sukoba. Zagreb: Alinea. 4. Bičanić, J. (20019, Vježbanje životnih vještina. Priručnik za razrednike. Zagreb: Alinea 5. Matijević, M. (2001), Alternativne škole. Zagreb: Tipex. 6. Matijević, M.; Radovanović, D. (2011), Nastava usmjerena na učenika. Zagreb: Školske novine.

Predmet u nastavnom programu:
Šifra studija Naziv studija Razina studija Semestar izvođenja Obavezni/Izborni
28 Matematika i fizika; smjer: nastavnički diplomski 1 izborni
11 Biologija i kemija; smjer: nastavnički diplomski 3 izborni
14 Fizika; smjer: nastavnički diplomski 3 izborni
20 Fizika i informatika; smjer: nastavnički diplomski 3 izborni
25 Matematika; smjer: nastavnički diplomski 3 obavezni
27 Informatika i tehnika; smjer: nastavnički diplomski 3 izborni
35 Informatika; smjer: nastavnički diplomski 3 izborni

* predmet se ne predaje u tom semestru

Legenda

  • P - Predavanja
  • S - Seminar