- English
Sadržaj predmeta
Odnosi s javnošću
- Šifra:
- 231533
- Kratica:
- OSJ-S
- Visoko učilište:
- Veleučilište kriminalistike i javne sigurnosti
- ECTS bodovi:
- 3.0
- Opterećenje:
- 8(P) + 30(V)
- Nositelji:
-
dr. sc. Krunoslav Borovec, prof. v. š.
- Izvođači:
-
dr. sc. Krunoslav Borovec, prof. v. š. (P, V)
- Opis predmeta:
- Cilj je kolegija stjecanje potrebnih znanja za razumijevanje teorijskih i praktičnih aspekata odnosa s javnošću te znanja potrebnih za njihovu primjenu u korporativnom sektoru i javnim institucijama, uz korištenje naprednih komunikacijskih alata i metodologije. Cilj je kolegija Odnosi s javnošću omogućiti studentima usvajanje znanja i vještina za planiranje i izvođenje aktivnosti odnosa s javnošću u sektoru sigurnosti, važnih za izgradnju organizacijskog identiteta, upravljanje imidžom i ugledom u javnosti te jačanje povjerenja u javnosti. Studentima će se pružiti znanja potrebna za razumijevanje kriza i kriznog komuniciranja u području sigurnosti te usvajanje znanja i vještina upravljanja događajima, s naglaskom na javne kampanje u području prevencije kriminaliteta. Nadalje, kolegij analizira i važne aspekte interne komunikacije te podučava studente o specifičnostima upravljanja internim komunikacijskim procesima u sektoru sigurnosti.
- Obavezna literatura:
-
Theaker, A. (2007) (2007): Theaker, A. (2007). Odnosi s javnošću javnoga sektora (14. poglavlje). U: Priručnik za odnose s javnošću. Biblioteka Print. 259-274
Borovec, K. (2011): Borovec, K. (2011). Strategija odnosa s javnošću Ministarstva unutarnjih poslova Republike Hrvatske. Zagreb. MUP RH. (https://mup.gov.hr/UserDocsImages/smjernice/Strategija%20odnosa%20s%20javnoscu%20MUP-a%20RH.pdf)
Borovec, K. (2009): Borovec, K. (2009). Policija i mediji. Policija i sigurnost, 18 (1), 64-84
Borovec,K. (2012): Borovec, K. (2012). Studija slučaja kroz analizu medijskog sadržaja - zločin Ivana Korade. Kriminologija & socijalna integracija, 20 (2), 1-13 file:///C:/Users/BOROVEC/AppData/Local/Temp/02_Borovec.pd
Borovec, K., Odak, A. (2011): Borovec, K., Odak, A. (2011). Policija u očima javnosti. Mir, ugled povjerenje. 54, 4 do 8.
Maxson, C., Henningan, K., Sloane, D.C. (2003): Maxson, C., Henningan, K., Sloane, D.C. (2003). Factors That Influence Public Opinion of the Police.U.S. Department of Justice https://www.ncjrs.gov/pdffiles1/nij/197925.pdf
- Preporučena literatura:
-
Broom, G. M. (2010): Broom, G. M. (2010). Cutlip & Center's Učinkoviti odnosi s javnošću. Mate d.o.o., Zagreb.
Jugo, D. (2012): Jugo, D. (2012). Strategije odnosa s javnošću. Profil. Zagreb.
Sullivan N. H. (2002): Sullivan N. H. (2002). Djelotvoran ured za tisak / pogled iznutra. Veleposlanstvo SAD-a u Hrvatskoj. (http://www.huoj.hr/biblioteka-huoj-a/djelotvoran-ured-za-tisak-marguerite-h-sullivan-hr389)
- Ishodi učenja:
1. Prikazati teorijska uporišta odnosa s javnošću u kontekstu novih modela policijskog djelovanja.
2. Ukazati na specifičnost odnosa s javnošću u području sigurnosti.
3. Uputiti na važnost institucionalnog/korporativnog identiteta, imidža i ugleda te mehanizme važne za njihovu izgradnju.
4. Primijeniti korporativne/institucionalne tehnike i alate komunikacije s internim i eksternim javnostima.
5. Integrirati aktivnosti odnosa s javnošću u policijsku praksu i praksu drugih dionika u području sigurnosti.
6. Planirati komunikacijske aktivnosti.
7. Upotrijebiti komunikacijski plan.
8. Primijeniti pravila kriznog komuniciranja.
Legenda
- P - predavanja
- V - vježbe