Skoči na glavni sadržaj

Sadržaj predmeta

Odnosi s javnošću

Šifra:
231533
Kratica:
OSJ-S
Visoko učilište:
Veleučilište kriminalistike i javne sigurnosti
ECTS bodovi:
3.0
Opterećenje:
8(P) + 30(V)
Nositelji:

dr. sc. Krunoslav Borovec, prof. v. š.

Izvođači:

dr. sc. Krunoslav Borovec, prof. v. š. (P, V)

Opis predmeta:
Cilj je kolegija stjecanje potrebnih znanja za razumijevanje teorijskih i praktičnih aspekata odnosa s javnošću te znanja potrebnih za njihovu primjenu u korporativnom sektoru i javnim institucijama, uz korištenje naprednih komunikacijskih alata i metodologije. Cilj je kolegija Odnosi s javnošću omogućiti studentima usvajanje znanja i vještina za planiranje i izvođenje aktivnosti odnosa s javnošću u sektoru sigurnosti, važnih za izgradnju organizacijskog identiteta, upravljanje imidžom i ugledom u javnosti te jačanje povjerenja u javnosti. Studentima će se pružiti znanja potrebna za razumijevanje kriza i kriznog komuniciranja u području sigurnosti te usvajanje znanja i vještina upravljanja događajima, s naglaskom na javne kampanje u području prevencije kriminaliteta. Nadalje, kolegij analizira i važne aspekte interne komunikacije te podučava studente o specifičnostima upravljanja internim komunikacijskim procesima u sektoru sigurnosti.
Obavezna literatura:

Theaker, A. (2007) (2007): Theaker, A. (2007). Odnosi s javnošću javnoga sektora (14. poglavlje). U: Priručnik za odnose s javnošću. Biblioteka Print. 259-274

Borovec, K. (2011): Borovec, K. (2011). Strategija odnosa s javnošću Ministarstva unutarnjih poslova Republike Hrvatske. Zagreb. MUP RH. (https://mup.gov.hr/UserDocsImages/smjernice/Strategija%20odnosa%20s%20javnoscu%20MUP-a%20RH.pdf)

Borovec, K. (2009): Borovec, K. (2009). Policija i mediji. Policija i sigurnost, 18 (1), 64-84

Borovec,K. (2012): Borovec, K. (2012). Studija slučaja kroz analizu medijskog sadržaja - zločin Ivana Korade. Kriminologija & socijalna integracija, 20 (2), 1-13 file:///C:/Users/BOROVEC/AppData/Local/Temp/02_Borovec.pd

Borovec, K., Odak, A. (2011): Borovec, K., Odak, A. (2011). Policija u očima javnosti. Mir, ugled povjerenje. 54, 4 do 8.

Maxson, C., Henningan, K., Sloane, D.C. (2003): Maxson, C., Henningan, K., Sloane, D.C. (2003). Factors That Influence Public Opinion of the Police.U.S. Department of Justice https://www.ncjrs.gov/pdffiles1/nij/197925.pdf

Preporučena literatura:

Broom, G. M. (2010): Broom, G. M. (2010). Cutlip & Center's Učinkoviti odnosi s javnošću. Mate d.o.o., Zagreb.

Jugo, D. (2012): Jugo, D. (2012). Strategije odnosa s javnošću. Profil. Zagreb.

Sullivan N. H. (2002): Sullivan N. H. (2002). Djelotvoran ured za tisak / pogled iznutra. Veleposlanstvo SAD-a u Hrvatskoj. (http://www.huoj.hr/biblioteka-huoj-a/djelotvoran-ured-za-tisak-marguerite-h-sullivan-hr389)

Ishodi učenja:

1. Prikazati teorijska uporišta odnosa s javnošću u kontekstu novih modela policijskog djelovanja.

2. Ukazati na specifičnost odnosa s javnošću u području sigurnosti.

3. Uputiti na važnost institucionalnog/korporativnog identiteta, imidža i ugleda te mehanizme važne za njihovu izgradnju.

4. Primijeniti korporativne/institucionalne tehnike i alate komunikacije s internim i eksternim javnostima.

5. Integrirati aktivnosti odnosa s javnošću u policijsku praksu i praksu drugih dionika u području sigurnosti.

6. Planirati komunikacijske aktivnosti.

7. Upotrijebiti komunikacijski plan.

8. Primijeniti pravila kriznog komuniciranja.

Legenda

  • P - predavanja
  • V - vježbe