- English
Sadržaj predmeta
Metodika glazbene nastave II
- Šifra:
- 100541
- Kratica:
- UAM30B
- Visoko učilište:
- Umjetnička akademija
- ECTS bodovi:
- 3.0
- Opterećenje:
- 15(S) + 15(P)
- Nositelji:
-
izv. prof. dr. sc. Vedrana Milin Ćurin
- Izvođači:
-
Anamarija Tadin Pjanić, mag. art. (S)
izv. prof. dr. sc. Vedrana Milin Ćurin (P)
- Opis predmeta:
- Stjecanje metodičkih znanja i umijeća iz glazbenih područja namijenjenih nastavi Solfeggia (glazbena škola), Glazbene kulture (osnovna općeobrazovna škola) i Glazbene umjetnosti (gimnazija). Područja općeg glazbenog obrazovanja jesu slušanje i upoznavanje glazbe, izražavanje glazbom i uz glazbu (aktivno muziciranje) te glazba u kontekstu (muzikološki sadržaj), dok su osnovna područja na nastavi Solfeggia područja ritma i intonacije.
- Obavezna literatura:
-
Rojko, Pavel, (2004): Metodika glazbene nastave - praksa I. dio
Rojko, Pavel, (2005): Metodika glazbene nastave - praksa II. dio: Slušanje glazbe
Rojko, Pavel, (1996): Metodika nastave glazbe - teorijsko-tematski aspekti
- Ishodi učenja:
1. Razumjeti i primijeniti osnovna načela metodičkog rada s glazbom u navedenim školama.
2. Pripremiti i praktično realizirati pojedine dijelove nastavnog procesa (Glazbeni oblici, glazbene vrste, pjevački glasovi, tradicijska glazba, glazbeno-povijesne teme u općem glazbenom obrazovanju).
3. Upoznati glazbenu literaturu namijenjenu školskom uzrastu i interpretirati je.
- Preduvjeti za upis predmeta:
Metodika glazbene nastave I (odslušan)
- Preduvjeti za polaganje predmeta:
Metodika glazbene nastave I (položen)
Legenda
- P - Predavanja
- S - Seminari