Skoči na glavni sadržaj

Sadržaj predmeta

Psihologija odgoja i obrazovanja 2

Šifra:
100802
Kratica:
UAT108
Visoko učilište:
Umjetnička akademija
ECTS bodovi:
3.0
Opterećenje:
30(P)
Nositelji:

izv. prof. dr. sc. Mirjana Nazor

Izvođači:

izv. prof. dr. sc. Mirjana Nazor (P)

Opis predmeta:
Cilj: usvojiti temeljne zakonitosti učenja, pamćenja i ocjenjivanja; prepoznati učenike s posebnim potrebama Sadržaj:Pamćenje; Zaboravljanje; Učenje; Ocjenjivanje; Djeca s posebnim potrebama, Ovisnosti
Obavezna literatura:

1. V. Andrilović, M. Čudina: Psihologija učenja i nastave, Školska knjiga, Zgb, 1985. T. Grgin: Edukacijska psihologija, Naklada "Slap", Jastrebarsko, 1997. T. Grgin: Školska dokimologija, Školska knjiga, Zgb., 1986.

Preporučena literatura:

2. I. Brdar, M. Rijavec: Što učiniti kad dijete dobije lošu ocjenu, IEP, Zgb., 1998. M.Čudina-Obradović: Nadarenost-razumijevanje, prepoznavanje i razvijanje, Školska knjiga, Zgb., 1990. I. Furlan: Primijenjena psihologija učenja, Školska knjiga, Zgb, 1984. D. C. Gossen: Restitucija-preobrazba školske discipline, Alinea, Zgb., 1994. J. Janković: Zločesti đaci genijalci, Alinea, Zgb., 1996. D. Lalić, M. Nazor: Narkomani: smrtopisi, Alinea, Zgb, 1997. M. Rijavec, D. Miljković:A što biste vi učinili: psihologija protiv zdravog razuma, IEP,Zgb.1998. P. Zarevski: Psihologija učenja i pamćenja, Naklada "Slap", Jastrebarsko, 1997. V. Vizek Vidović, M. Rijavec, V. Vlahović-Štetić, D. Miljković: Psihologija obrazovanja, IEP-Vern, Zgb.,2003. D. Wood: Kako djeca misle i uče, Educa, Zgb., 1995. x x x x x Psihologijski rječnik, Prosvjeta, Zgb., 1992.

Preduvjeti za upis predmeta:

Psihologija odgoja i obrazovanja 1 (odslušan)

Preduvjeti za polaganje predmeta:

Psihologija odgoja i obrazovanja 1 (položen)

Legenda

  • P - Predavanja