Skoči na glavni sadržaj

Sadržaj predmeta

Metodika likovne umjetnosti / povijesti umjetnosti 2

Šifra:
100550
Kratica:
UAP80F
Visoko učilište:
Umjetnička akademija
ECTS bodovi:
4.0
Opterećenje:
15(V) + 30(P)
Nositelji:

dr. sc. Doroti Brajnov Botić, v. pred.

Izvođači:

dr. sc. Doroti Brajnov Botić, v. pred. (V, P)

Opis predmeta:
Opis predmeta: Razumijevanje artikulacije nastavnog sata. Stjecanje praktičnog znanja o organizaciji i strukturi nastavnog sata. Poznavanje plana i programa predmeta Likovna umjetnost u srednjoj školi. Upoznavanje s suvremenim načinima predstavljanja nastavnih cjelina iz odobrenog plana i programa predmeta Likovna umjetnost u srednjoj školi. Sposobnost samostalne analize i interpretacije umjetničkog djela. Očekivani ishodi učenja: Studentice i studenti/studentice će nakon položenog ispita moći: 1. Samostalno analizirati i interpretirati umjetničko djelo. 2. Pripremiti i organizirati nastavni sat iz predmeta Likovna umjetnost (uz detaljne konzultacije mentora-ice). 3. Samostalno izvesti nastavni sat u sklopu ciklusa metodičkih vježbi- simuliranih predavanja studenata/studentica na fakultetu. 4. Kreirati radionice i vježbe za učenike srednje škole.
Obavezna literatura:

1. Obavezna literatura: Odobreni nastavni plan i program za srednjoškolski predmet Likovna umjetnost propisan od Ministarstva znanosti, obrazovanja i športa za tekuću školsku godinu. Odobreni udžbenici i priručnici za srednju školu iz predmeta Likovna umjetnost za tekuću školsku godinu. J.Damjanov, Vizualni jezik i likovna umjetnost, Školska knjiga, Zagreb, 1991. Interaktivna internetska stranica s metodičkim vježbama

Preporučena literatura:

2. Primjeri ispita državne mature iz predmeta Likovna umjetnost objavljeni na internetskoj stranici Nacionalnog centra za vanjsko vrednovanje obrazovanja Jadranka Damjanov, Umjetnost Avantura bilježnica, Zagreb, Hermes izdavaštvo, 1998. Skupina autora, Ocjenjivanje. Metodički praktikum. Bilježnice, Zagreb, Profil, 2. prošireno izdanje, 2008. D. Rosandić: Povezivanje umjetnosti u jezično-umjetničkom području, Likovna kultura, Zagreb, 1985. B. Karlavaris: Pitanja integracije estetskih područja i lik. kultura, Likovna kultura, 1985.

Ishodi učenja:

1. Naučiti kako kvalitetno rukovoditi razrednim odjelom.

2. Odrediti temeljne didaktičke pojmove i procese.

3. Postati aktivni i kritički sudionik obraznovnog sustava i društva u cjelosti.

4. Poticati razvoj samopoštovanja kod djece i mladih.

5. Razlikovati i imenovati zadatke nastave.

6. Razlikovati temeljne pedagoške procese.

7. Razumijevati i primjeniti elemente i načela likovnog jezika u metodičkim vježbama i zadacima.

8. Senzibilizirati i osposobiti se za odgojno-obrazovni rad s djecom i mladeži u području vizualno-likovnog odgoja i obrazovanja.

9. Senzibilizirati za odgojno-obrazovni rad s djecom i mladeži u području vizualno-likovnog odgoja i obrazovanja.

10. Shvatiti različitosti područja pedagoškog djelovanja.

Preduvjeti za upis predmeta:

Metodika likovne umjetnosti / povijesti umjetnosti I (odslušan)

Preduvjeti za polaganje predmeta:

Metodika likovne umjetnosti / povijesti umjetnosti I (položen)

Predmet u nastavnom programu:
Šifra studija Naziv studija Razina studija Semestar izvođenja Obavezni/Izborni
27 Likovna kultura i likovna umjetnost diplomski 2 obavezni

* predmet se ne predaje u tom semestru

Legenda

  • P - Predavanja
  • V - Vježbe