Skoči na glavni sadržaj

Sadržaj predmeta

Solfeggio B I

Šifra:
100913
Kratica:
UAM001
Visoko učilište:
Umjetnička akademija
ECTS bodovi:
3.0
Opterećenje:
30(P)
Nositelji:

prof. dr. sc. Davorka Radica

Izvođači:

prof. dr. sc. Davorka Radica (P)

Bernard Kahle (P)

Opis predmeta:
Cilj predmeta je usvajanje osnovnih intonacijskih i ritamskih pojmova. Usvajanje činjenica vezanih uz tonalitetni sustav. Ovladavanje temeljnim vještinama glazbenih diktata s obzirom na dijatonski tonalitet s alteracijama, naglašeno melodijsko mišljenje i početak vertikalnog osvještavanja tonalitetnih odnosa.
Obavezna literatura:

Beata i Natko Devčić (1979): Intervali

Beata i Natko Devčić (1981): Ritam

Davorka Radica (2003): Solfeggio, primjeri za pjevanje

Ishodi učenja:

1. slušno identificirati osnovne intonacijske i ritamske pojmove (intervale, kvintakorde i obrate);

2. slušno prepoznati i zapisati lakši jednoglasni glazbeni primjer dijatonskog tonalitetnog konteksta s neakordnim alteracijama.

3. slušno prepoznati i zapisati lakši homofoni dvoglasni primjer;

4. slušno prepoznati i zapisati troglasni lakši primjer homofonog tipa;

5. slušno prepoznati i slog i položaj durskih i molskih kvintakorda u četveroglasju.

6. Analizirati i tumačiti različite sastavnice glazbenog djela kao što su glazbena forma, harmonijska i polifonijska komponenta.

7. Harmonizirati na klaviru tonalitetne melodijske linije.

8. Interpretirati ciljeve i zadatke različitih oblika glazbene nastave.

9. Kreirati metodičke teme teorijski i praktično za predmete Glazbena kultura, Glazbena umjetnost i Solfeggio.

10. Otpjevati prima vista tonalitetni glazbeni primjer.

11. Prepoznati i okarakterizirati slušne glazbene primjere folklorne glazbe različitih dijelova Hrvatske.

12. Priređivati skladbe za mandolinski kvintet, mandolinski orkestar i tamburaški orkestar.

13. Raditi kao suradnik u izvannastavnim glazbenim aktivnostima osnovnih i srednjih škola.

14. Raditi kao suradnik u vođenju zborova i instrumentalnih sastava.

15. Slušno prepoznati glazbeno umjetničko djelo s obzirom na povijesno razdoblje nastanka i stilske karakteristike.

16. Slušno rekonstruirati i zapisati tonalitetne glazbene primjere jednoglasja, dvoglasja i troglasja.

Predmet u nastavnom programu:
Šifra studija Naziv studija Razina studija Semestar izvođenja Obavezni/Izborni
6 Glazbena pedagogija preddiplomski 1 obavezni

Legenda

  • P - Predavanja