- English
Sadržaj predmeta
Solfeggio B I
- Šifra:
- 100913
- Kratica:
- UAM001
- Visoko učilište:
- Umjetnička akademija
- ECTS bodovi:
- 3.0
- Opterećenje:
- 30(P)
- Nositelji:
-
prof. dr. sc. Davorka Radica
- Izvođači:
-
prof. dr. sc. Davorka Radica (P)
Bernard Kahle (P)
- Opis predmeta:
- Cilj predmeta je usvajanje osnovnih intonacijskih i ritamskih pojmova. Usvajanje činjenica vezanih uz tonalitetni sustav. Ovladavanje temeljnim vještinama glazbenih diktata s obzirom na dijatonski tonalitet s alteracijama, naglašeno melodijsko mišljenje i početak vertikalnog osvještavanja tonalitetnih odnosa.
- Obavezna literatura:
-
Beata i Natko Devčić (1979): Intervali
Beata i Natko Devčić (1981): Ritam
Davorka Radica (2003): Solfeggio, primjeri za pjevanje
- Ishodi učenja:
1. slušno identificirati osnovne intonacijske i ritamske pojmove (intervale, kvintakorde i obrate);
2. slušno prepoznati i zapisati lakši jednoglasni glazbeni primjer dijatonskog tonalitetnog konteksta s neakordnim alteracijama.
3. slušno prepoznati i zapisati lakši homofoni dvoglasni primjer;
4. slušno prepoznati i zapisati troglasni lakši primjer homofonog tipa;
5. slušno prepoznati i slog i položaj durskih i molskih kvintakorda u četveroglasju.
6. Analizirati i tumačiti različite sastavnice glazbenog djela kao što su glazbena forma, harmonijska i polifonijska komponenta.
7. Harmonizirati na klaviru tonalitetne melodijske linije.
8. Interpretirati ciljeve i zadatke različitih oblika glazbene nastave.
9. Kreirati metodičke teme teorijski i praktično za predmete Glazbena kultura, Glazbena umjetnost i Solfeggio.
10. Otpjevati prima vista tonalitetni glazbeni primjer.
11. Prepoznati i okarakterizirati slušne glazbene primjere folklorne glazbe različitih dijelova Hrvatske.
12. Priređivati skladbe za mandolinski kvintet, mandolinski orkestar i tamburaški orkestar.
13. Raditi kao suradnik u izvannastavnim glazbenim aktivnostima osnovnih i srednjih škola.
14. Raditi kao suradnik u vođenju zborova i instrumentalnih sastava.
15. Slušno prepoznati glazbeno umjetničko djelo s obzirom na povijesno razdoblje nastanka i stilske karakteristike.
16. Slušno rekonstruirati i zapisati tonalitetne glazbene primjere jednoglasja, dvoglasja i troglasja.
- Predmet u nastavnom programu:
-
Šifra studija Naziv studija Razina studija Semestar izvođenja Obavezni/Izborni 6 Glazbena pedagogija preddiplomski 1 obavezni
Legenda
- P - Predavanja