Skoči na glavni sadržaj

Sadržaj predmeta

Solfeggio B III

Šifra:
100915
Kratica:
UAM201
Visoko učilište:
Umjetnička akademija
ECTS bodovi:
3.0
Opterećenje:
30(P)
Nositelji:

prof. dr. sc. Davorka Radica

Izvođači:

prof. dr. sc. Davorka Radica (P)

Bernard Kahle (P)

Opis predmeta:
Usvajanje osnovnih intonacijskih pojmova, ljestvica s 5, 6 i 7 predznaka. Usvajanje znanja vezanih uz modulacije. Ovladavanje pisanjem jednoglasnih diktata s modulacijama, polifonim dvoglasnim diktatima, troglasnim diktatima s većom samostalnošću dionica. Ovladavanje rekonstrukcijom četveroglasnih kadencnih harmonijskih progresija sa sekundarnim dominantama. Početno osvještavanje horizontalnim i vertikalnim mišljenjem.
Obavezna literatura:

Beata i Natko Devčić (1979): Intervali

Beata i Natko Devčić (1981): Ritam

Davorka Radica (2003): Solfeggio, primjeri za pjevanje

Ishodi učenja:

1. Objasniti pojam i vrste modulacije

2. Slušno prepoznati i zapisati melodijsku liniju s modulacijskim prijelazom i s duljim zadržavanjima u bliskim tonalitetima;

3. Slušno prepoznati i zapisati lakši dvoglasni polifoni diktat u jednom tonalitetu;

4. Slušno prepoznati i zapisati lakši polifoni troglasni diktat;

5. Slušno prepoznati harmonijske funkcije četveroglasno odsviranih kadencnih odlomaka sa sekundarnim dominantama.

6. Analizirati i tumačiti različite sastavnice glazbenog djela kao što su glazbena forma, harmonijska i polifonijska komponenta.

7. Harmonizirati na klaviru tonalitetne melodijske linije.

8. Interpretirati ciljeve i zadatke različitih oblika glazbene nastave.

9. Kreirati metodičke teme teorijski i praktično za predmete Glazbena kultura, Glazbena umjetnost i Solfeggio

10. Otpjevati prima vista tonalitetni glazbeni primjer.

11. Prepoznati i okarakterizirati slušne glazbene primjere folklorne glazbe različitih dijelova Hrvatske.

12. Priređivati skladbe za mandolinski kvintet, mandolinski orkestar i tamburaški orkestar.

13. Raditi kao suradnik u izvannastavnim glazbenim aktivnostima osnovnih i srednjih škola.

14. Raditi kao suradnik u vođenju zborova i instrumentalnih sastava.

15. Slušno prepoznati glazbeno umjetničko djelo s obzirom na povijesno razdoblje nastanka i stilske karakteristike.

16. Slušno rekonstruirati i zapisati tonalitetne glazbene primjere jednoglasja, dvoglasja i troglasja.

Preduvjeti za upis predmeta:

Solfeggio B II (položen)

Predmet u nastavnom programu:
Šifra studija Naziv studija Razina studija Semestar izvođenja Obavezni/Izborni
6 Glazbena pedagogija preddiplomski 3 obavezni

Legenda

  • P - Predavanja