- English
Sadržaj predmeta
Solfeggio B III
- Šifra:
- 100915
- Kratica:
- UAM201
- Visoko učilište:
- Umjetnička akademija
- ECTS bodovi:
- 3.0
- Opterećenje:
- 30(P)
- Nositelji:
-
prof. dr. sc. Davorka Radica
- Izvođači:
-
prof. dr. sc. Davorka Radica (P)
Bernard Kahle (P)
- Opis predmeta:
- Usvajanje osnovnih intonacijskih pojmova, ljestvica s 5, 6 i 7 predznaka. Usvajanje znanja vezanih uz modulacije. Ovladavanje pisanjem jednoglasnih diktata s modulacijama, polifonim dvoglasnim diktatima, troglasnim diktatima s većom samostalnošću dionica. Ovladavanje rekonstrukcijom četveroglasnih kadencnih harmonijskih progresija sa sekundarnim dominantama. Početno osvještavanje horizontalnim i vertikalnim mišljenjem.
- Obavezna literatura:
-
Beata i Natko Devčić (1979): Intervali
Beata i Natko Devčić (1981): Ritam
Davorka Radica (2003): Solfeggio, primjeri za pjevanje
- Ishodi učenja:
1. Objasniti pojam i vrste modulacije
2. Slušno prepoznati i zapisati melodijsku liniju s modulacijskim prijelazom i s duljim zadržavanjima u bliskim tonalitetima;
3. Slušno prepoznati i zapisati lakši dvoglasni polifoni diktat u jednom tonalitetu;
4. Slušno prepoznati i zapisati lakši polifoni troglasni diktat;
5. Slušno prepoznati harmonijske funkcije četveroglasno odsviranih kadencnih odlomaka sa sekundarnim dominantama.
6. Analizirati i tumačiti različite sastavnice glazbenog djela kao što su glazbena forma, harmonijska i polifonijska komponenta.
7. Harmonizirati na klaviru tonalitetne melodijske linije.
8. Interpretirati ciljeve i zadatke različitih oblika glazbene nastave.
9. Kreirati metodičke teme teorijski i praktično za predmete Glazbena kultura, Glazbena umjetnost i Solfeggio
10. Otpjevati prima vista tonalitetni glazbeni primjer.
11. Prepoznati i okarakterizirati slušne glazbene primjere folklorne glazbe različitih dijelova Hrvatske.
12. Priređivati skladbe za mandolinski kvintet, mandolinski orkestar i tamburaški orkestar.
13. Raditi kao suradnik u izvannastavnim glazbenim aktivnostima osnovnih i srednjih škola.
14. Raditi kao suradnik u vođenju zborova i instrumentalnih sastava.
15. Slušno prepoznati glazbeno umjetničko djelo s obzirom na povijesno razdoblje nastanka i stilske karakteristike.
16. Slušno rekonstruirati i zapisati tonalitetne glazbene primjere jednoglasja, dvoglasja i troglasja.
- Preduvjeti za upis predmeta:
Solfeggio B II (položen)
- Predmet u nastavnom programu:
-
Šifra studija Naziv studija Razina studija Semestar izvođenja Obavezni/Izborni 6 Glazbena pedagogija preddiplomski 3 obavezni
Legenda
- P - Predavanja