Skoči na glavni sadržaj

Sadržaj predmeta

Solfeggio B IV

Šifra:
100916
Kratica:
UAM301
Visoko učilište:
Umjetnička akademija
ECTS bodovi:
3.0
Opterećenje:
30(P)
Nositelji:

prof. dr. sc. Davorka Radica

Izvođači:

prof. dr. sc. Davorka Radica (P)

Bernard Kahle (P)

Opis predmeta:
Usvajanje osnovnih glazbenih pojmova D9 i N6. Ovladavanje jednoglasnim diktatima s učestalijim modulacijama, dvoglasnim polifonim modulirajućim primjerima i troglasnim homofonim diktatima sa sekundarnim dominantama. Usvajanje znanja vezanih za Napuljski sekstakord i prave povećane akorde. Ovladavanje vještinom prima vista pjevanja.
Obavezna literatura:

Beata i Natko Devčić (1979): Intervali

Beata i Natko Devčić (1981): Ritam

Davorka Radica (2003): Solfeggio, primjeri za pjevanje

Ishodi učenja:

1. Slušno prepoznati i definirati osnovne glazbene pojmove D9 i N6;

2. Slušno prepoznati i zapisati jednoglasni diktat s učestalijim modulacijama.

3. Slušno prepoznati i zapisati modulirajući dvoglasni diktat;

4. Slušno prepoznati i zapisati lakši homofoni troglasni diktat sa sekundarnim dominantama

5. Slušno prepoznati redoslijed stupnjeva u četveroglasnim harmonijskim progresijama s N6;

6. Primijeniti stečena znanja na pjevanje prima vista primjera.

7. Analizirati i tumačiti različite sastavnice glazbenog djela kao što su glazbena forma, harmonijska i polifonijska komponenta.

8. Harmonizirati na klaviru tonalitetne melodijske linije.

9. Interpretirati ciljeve i zadatke različitih oblika glazbene nastave.

10. Kreirati metodičke teme teorijski i praktično za predmete Glazbena kultura, Glazbena umjetnost i Solfeggio.

11. Otpjevati prima vista tonalitetni glazbeni primjer.

12. Prepoznati i okarakterizirati slušne glazbene primjere folklorne glazbe različitih dijelova Hrvatske.

13. Priređivati skladbe za mandolinski kvintet, mandolinski orkestar i tamburaški orkestar.

14. Raditi kao suradnik u izvannastavnim glazbenim aktivnostima osnovnih i srednjih škola.

15. Raditi kao suradnik u vođenju zborova i instrumentalnih sastava.

16. Slušno prepoznati glazbeno umjetničko djelo s obzirom na povijesno razdoblje nastanka i stilske karakteristike.

17. Slušno rekonstruirati i zapisati tonalitetne glazbene primjere jednoglasja, dvoglasja i troglasja.

Preduvjeti za upis predmeta:

Solfeggio B III (odslušan)

Preduvjeti za polaganje predmeta:

Solfeggio B III (položen)

Predmet u nastavnom programu:
Šifra studija Naziv studija Razina studija Semestar izvođenja Obavezni/Izborni
6 Glazbena pedagogija preddiplomski 4 obavezni

Legenda

  • P - Predavanja