- English
Sadržaj predmeta
Solfeggio B IV
- Šifra:
- 100916
- Kratica:
- UAM301
- Visoko učilište:
- Umjetnička akademija
- ECTS bodovi:
- 3.0
- Opterećenje:
- 30(P)
- Nositelji:
-
prof. dr. sc. Davorka Radica
- Izvođači:
-
prof. dr. sc. Davorka Radica (P)
Bernard Kahle (P)
- Opis predmeta:
- Usvajanje osnovnih glazbenih pojmova D9 i N6. Ovladavanje jednoglasnim diktatima s učestalijim modulacijama, dvoglasnim polifonim modulirajućim primjerima i troglasnim homofonim diktatima sa sekundarnim dominantama. Usvajanje znanja vezanih za Napuljski sekstakord i prave povećane akorde. Ovladavanje vještinom prima vista pjevanja.
- Obavezna literatura:
-
Beata i Natko Devčić (1979): Intervali
Beata i Natko Devčić (1981): Ritam
Davorka Radica (2003): Solfeggio, primjeri za pjevanje
- Ishodi učenja:
1. Slušno prepoznati i definirati osnovne glazbene pojmove D9 i N6;
2. Slušno prepoznati i zapisati jednoglasni diktat s učestalijim modulacijama.
3. Slušno prepoznati i zapisati modulirajući dvoglasni diktat;
4. Slušno prepoznati i zapisati lakši homofoni troglasni diktat sa sekundarnim dominantama
5. Slušno prepoznati redoslijed stupnjeva u četveroglasnim harmonijskim progresijama s N6;
6. Primijeniti stečena znanja na pjevanje prima vista primjera.
7. Analizirati i tumačiti različite sastavnice glazbenog djela kao što su glazbena forma, harmonijska i polifonijska komponenta.
8. Harmonizirati na klaviru tonalitetne melodijske linije.
9. Interpretirati ciljeve i zadatke različitih oblika glazbene nastave.
10. Kreirati metodičke teme teorijski i praktično za predmete Glazbena kultura, Glazbena umjetnost i Solfeggio.
11. Otpjevati prima vista tonalitetni glazbeni primjer.
12. Prepoznati i okarakterizirati slušne glazbene primjere folklorne glazbe različitih dijelova Hrvatske.
13. Priređivati skladbe za mandolinski kvintet, mandolinski orkestar i tamburaški orkestar.
14. Raditi kao suradnik u izvannastavnim glazbenim aktivnostima osnovnih i srednjih škola.
15. Raditi kao suradnik u vođenju zborova i instrumentalnih sastava.
16. Slušno prepoznati glazbeno umjetničko djelo s obzirom na povijesno razdoblje nastanka i stilske karakteristike.
17. Slušno rekonstruirati i zapisati tonalitetne glazbene primjere jednoglasja, dvoglasja i troglasja.
- Preduvjeti za upis predmeta:
Solfeggio B III (odslušan)
- Preduvjeti za polaganje predmeta:
Solfeggio B III (položen)
- Predmet u nastavnom programu:
-
Šifra studija Naziv studija Razina studija Semestar izvođenja Obavezni/Izborni 6 Glazbena pedagogija preddiplomski 4 obavezni
Legenda
- P - Predavanja