Skoči na glavni sadržaj

Sadržaj predmeta

Solfeggio B VI

Šifra:
100918
Kratica:
UAM501
Visoko učilište:
Umjetnička akademija
ECTS bodovi:
3.0
Opterećenje:
30(P)
Nositelji:

prof. dr. sc. Davorka Radica

Izvođači:

prof. dr. sc. Davorka Radica (P)

Anamarija Tadin Pjanić, mag. art. (P)

Opis predmeta:
Ovladavanje vještinom zapisivanja složenih primjera proširenog tonaliteta u jednoglasju i troglasju. Usvajanja znanja o posebnim aspektima dvoglasja. Ovladavanje vještinom slušnog rekonstruiranja i zapisivanja proširenih kadencnih odlomaka u četveroglasju. Ovladavanje vještinom parlatto ritamskog čitanja u složenim mjerama i u starim ključevima. Upoznavanje sa starocrkvenim modusima, lidijskim i miksolidijskim. Upoznavanje s činjenicama vezanim za percepciju ritma.
Obavezna literatura:

Beata i Natko Devčić (1979): Intervali

Beata i Natko Devčić (1981): Ritam

Davorka Radica (2003): Solfeggio, primjeri za pjevanje

Ishodi učenja:

1. Slušno prepoznati i zapisati složenije tonalitetne odlomke u jednoglasju, dvoglasju i troglasju;

2. Slušno prepoznati i zapisati jednostavnije harmonijske progresije s glavnim i sporednim stupnjevima tonaliteta u četveroglasju;

3. Interpretirati ritamski primjer u složenim mjerama u starim ključevima pomoću parlatto ritamskog čitanja i taktiranja;

4. Primijeniti stečena slušna znanja na pjevanje složenijih prima vista primjera.

5. Primijeniti stečena znanja na određivanje slušnih aspekata primjera iz glazbene literature.

6. Analizirati i tumačiti različite sastavnice glazbenog djela kao što su glazbena forma, harmonijska i polifonijska komponenta.

7. Harmonizirati na klaviru tonalitetne melodijske linije.

8. Interpretirati ciljeve i zadatke različitih oblika glazbene nastave.

9. Kreirati metodičke teme teorijski i praktično za predmete Glazbena kultura, Glazbena umjetnost i Solfeggio.

10. Otpjevati prima vista tonalitetni glazbeni primjer.

11. Prepoznati i okarakterizirati slušne glazbene primjere folklorne glazbe različitih dijelova Hrvatske.

12. Priređivati skladbe za mandolinski kvintet, mandolinski orkestar i tamburaški orkestar.

13. Raditi kao suradnik u izvannastavnim glazbenim aktivnostima osnovnih i srednjih škola.

14. Raditi kao suradnik u vođenju zborova i instrumentalnih sastava.

15. Slušno prepoznati glazbeno umjetničko djelo s obzirom na povijesno razdoblje nastanka i stilske karakteristike.

16. Slušno rekonstruirati i zapisati tonalitetne glazbene primjere jednoglasja, dvoglasja i troglasja.

Preduvjeti za upis predmeta:

Solfeggio B V (odslušan)

Preduvjeti za polaganje predmeta:

Solfeggio B V (položen)

Predmet u nastavnom programu:
Šifra studija Naziv studija Razina studija Semestar izvođenja Obavezni/Izborni
6 Glazbena pedagogija preddiplomski 6 obavezni

Legenda

  • P - Predavanja