Skoči na glavni sadržaj

Sadržaj predmeta

Uvod u odnose s javnošću

Šifra:
28500
Kratica:
KOMBI355
Visoko učilište:
Fakultet hrvatskih studija
ECTS bodovi:
5.0
Opterećenje:
15(P) + 15(S)
Nositelji:

v. pred. mr. sc. Zdeslav Milas

Izvođači:

dr. sc. Davor Trbušić (P, S)

v. pred. mr. sc. Zdeslav Milas (P)

Opis predmeta:
Cilj kolegija je upoznati polaznike s osnovnim konceptima odnosa s javnošću te objasniti ključne pojmove, procese, teorijske pristupe i komunikacijske modele. Studenti će naučiti važnost planiranja i upravljanja u odnosima s javnošću, značajke u odnosima s medijima i korištenje raznih tehnika u OSJ. Polaznici će biti upoznati s područjima prakse OSJ u javnom, političkom, u nevladinim i neprofitnom sektoru te u profitnom sektoru, posebno u korporativnoj komunikaciji. Pored interne komunikacije kolegij obuhvaća i krizno komuniciranje, kao i etičke i pravne norme u odnosima s javnošću.
Obavezna literatura:

1. Cutlip, S., M.; Center, A.; Broom, G. (2003). Odnosi s javnošću. Mate

2. Tkalac Verčić, A. (2016). Odnosi s javnošću. HUOJ

3. Tomić, Z. (2016). Odnosi s javnošću - teorija i praksa. Synopsis

4. Cameron i sur. (2008). Public Relations Today. Pearson

5. Jakopović, H. (2012). Odnosi s javnošću kao znanstvena grana informacijskih i komunikacijskih znanosti. Medijske studije, 3(5), 85-100

6. Macnamara, J., Lwin, M., Adi, A. & Zerfass, A. (2016). 'PESO' media strategy shifts to 'SOEP': Opportunities and ethical dilemmas. Public Relations Review, 42(3), 377-385

7. Schultz, D. E. (1996). The inevitability of integrated communications. Journal of Business Research, 37(3), 139-146.

8. Verčič, D., van Ruler, B., Bütschi, G., & Flodin, B. (2001). On the definition of public relations: a European view. Public Relations Review, 27(4), 373-387.

Preporučena literatura:

9. Skoko, B. (2006). Priručnik za razumijevanje odnosa s javnošću. MPR

10. Tench, R; Yeomans, L. (2009). Otkrivanje odnosa s javnošću. HUOJ

11. Kesić, T. (2003). Integrirana marketinška komunikacija. Opinio d.o.o.

12. Cutlip, S., M. (1995). Public Relations History. Routledge

Predmet u nastavnom programu:
Šifra studija Naziv studija Razina studija Semestar izvođenja Obavezni/Izborni
25 Komunikologija preddiplomski 3 izborni
26 Komunikologija preddiplomski 3 izborni
25 Komunikologija preddiplomski 4 izborni
26 Komunikologija preddiplomski 4 izborni
25 Komunikologija preddiplomski 5 izborni
26 Komunikologija preddiplomski 5 izborni
25 Komunikologija preddiplomski 6 izborni
26 Komunikologija preddiplomski 6 izborni

Legenda

  • P - Predavanja
  • S - Seminar