- English
Sadržaj predmeta
Marketinške komunikacije i publicitet
- Šifra:
- 28502
- Kratica:
- KOMBI575
- Visoko učilište:
- Fakultet hrvatskih studija
- ECTS bodovi:
- 5.0
- Opterećenje:
- 15(P) + 15(S)
- Nositelji:
-
izv. prof. dr. sc. Ivan Balabanić
- Izvođači:
-
Stipan Rimac (P, S)
izv. prof. dr. sc. Ivan Balabanić (P)
- Opis predmeta:
- Glavni je cilj predmeta upoznati studente s osnovama marketinške komunikacije i publiciteta te njihovoj ulozi unutar marketinškog procesa. Studenti trebaju usvojiti osnovne pojmove i teorije te ih moći primijeniti.
- Obavezna literatura:
-
1. Busch, R., Seidenspinner, M., Unger, F.; Marketing Communication Policies; Springer, Berlin, Heidelberg, New York (2007)
2. Varey, Richard J.; Marketing Communication Principle and practice; Routledge, London, New York (2002)
3.
4.
5.
- Predmet u nastavnom programu:
-
Šifra studija Naziv studija Razina studija Semestar izvođenja Obavezni/Izborni 25 Komunikologija preddiplomski 3 izborni 26 Komunikologija preddiplomski 3 izborni 25 Komunikologija preddiplomski 4 izborni 26 Komunikologija preddiplomski 4 izborni 25 Komunikologija preddiplomski 5 izborni 26 Komunikologija preddiplomski 5 izborni 25 Komunikologija preddiplomski 6 izborni 26 Komunikologija preddiplomski 6 izborni
Legenda
- P - Predavanja
- S - Seminar