- English
Sadržaj predmeta
Osnove istraživanja tržišta
- Šifra:
- 64552
- Kratica:
- SOCBI513
- Visoko učilište:
- Fakultet hrvatskih studija
- ECTS bodovi:
- 3.0
- Opterećenje:
- 30(P)
- Nositelji:
-
izv. prof. dr. sc. Ivan Balabanić
doc. dr. sc. Erik Brezovec
- Izvođači:
-
doc. dr. sc. Erik Brezovec (P)
izv. prof. dr. sc. Ivan Balabanić (P)
- Opis predmeta:
- Upoznati studente sociologije s primjenom socioloških modela i metoda na području tržišnih i marketinških istraživanja. Edukacija o temeljnim pojmovima i konceptima tržišta i marketinga kao i istraživačkim metodama u tom području. Osposobiti studente za obavljanje osnovnih zadataka i poslova istraživača tržišta.
- Obavezna literatura:
-
1. Marušić, M., Vranešević, T. (2001) Istraživanje tržišta, Zagreb, ADECO.;
2. Peračković, K. (2008) Društvo i (ili) tržište Sociološka konceptualizacija procesa marketizacije društva, Društvena istraživanja, 17/6; 975-998.;
3.
4.
5.
- Predmet u nastavnom programu:
-
Šifra studija Naziv studija Razina studija Semestar izvođenja Obavezni/Izborni 20 Sociologija prijediplomski 5 izborni 36 Sociologija prijediplomski 5 izborni 36 Sociologija prijediplomski 6 izborni * * predmet se ne predaje u tom semestru
Legenda
- P - Predavanja