Skoči na glavni sadržaj

Sadržaj predmeta

Uvod u razvojnu psihologiju

Šifra:
131424
Kratica:
RPO108
Visoko učilište:
Sveučilište u Zadru
ECTS bodovi:
4.0
Opterećenje:
30(P) + 15(S)
Nositelji:

prof. dr. sc. Mira Klarin

Maša Atlaga

Izvođači:

prof. dr. sc. Mira Klarin (P)

Maša Atlaga (S)

Opis predmeta:
Nabrojati i opisati osnovne pojmove iz područja različitih teorijskih pristupa u razvojnoj psihologiji, njihov doprinos objašnjenju razvoja i kao i njihova ograničenja. Opisati različite metode istraživanja u razvojnoj psihologiji, njihove prednosti i ograničenja. Prepoznati vrste i strategije te nacrte istraživanja i teorijske koncepte u razvojnoj psihologiji. Identificirati , razlikovati, usporediti i objasniti različite vrste i nacrte istraživanja te temeljne teorijske pristupe u razvojnoj psihologiji. Razlikovati vrste i nacrte istraživanja, metode prikupljanja
Obavezna literatura:

Ross Vasta, Marshall M. Haith, Scott A. Miller (2005): Dječja psihologija

Laura E. Berk (2008): Psihologija cjeloživotnog razvoja

Mira Klarin (2006): Razvoj djece u socijalnom kontekstu

Preporučena literatura:

Santrock, J.W. (2003): Life-span development

Franz Buggle (2002): Razvojna psihologija Jeana Piageta

Fulgosi, A. (1997): Psihologija ličnosti

Zarevski, P. (2001): Psihologija pamćenja i učenja

Lacković-Grgin, K. (2006): Psihologija životnog vijeka: kratki osvrt na njezinu povijest i probleme

Bukattko, D., Daehler, M.W. (2001): Child development

Crain, W. (2005): Theories of Development Concepts and Applications

Ishodi učenja:

1. Nabrojati i opisati osnovne pojmove iz područja različitih teorijskih pristupa u razvojnoj psihologiji, njihov doprinos objašnjenju razvoja i kao i njihova ograničenja.

2. Opisati različite metode istraživanja u razvojnoj psihologiji, njihove prednosti i ograničenja.

3. Prepoznati vrste i strategije te nacrte istraživanja i teorijske koncepte u razvojnoj psihologiji.

4. Identificirati , razlikovati, usporediti i objasniti različite vrste i nacrte istraživanja te temeljne teorijske pristupe u razvojnoj psihologiji.

5. Protumačiti i povezati odnosno upotrijebiti različite metodološke pristupe i teorijske okvire na konkretnim primjerima.

6. Povezati i procijeniti različite nacrte istraživanja te teorijske koncepte.

7. Razlikovati vrste i nacrte istraživanja, metode prikupljanja podataka.

8. Kritičko pretraživanje literature u svrhu izrade seminara.

Predmet u nastavnom programu:
Šifra studija Naziv studija Razina studija Semestar izvođenja Obavezni/Izborni
111 Rani i predškolski odgoj i obrazovanje (jednopredmetni) prijediplomski 1 obavezni
112 Rani i predškolski odgoj i obrazovanje (jednopredmetni) prijediplomski 1 obavezni
155 Rani i predškolski odgoj i obrazovanje (jednopredmetni) prijediplomski 1 obavezni

* predmet se ne predaje u tom semestru

Legenda

  • P - Predavanja
  • S - Seminar