- English
Sadržaj predmeta
Uvod u razvojnu psihologiju
- Šifra:
- 131424
- Kratica:
- RPO108
- Visoko učilište:
- Sveučilište u Zadru
- ECTS bodovi:
- 4.0
- Opterećenje:
- 30(P) + 15(S)
- Nositelji:
-
prof. dr. sc. Mira Klarin
Maša Atlaga
- Izvođači:
-
prof. dr. sc. Mira Klarin (P)
Maša Atlaga (S)
- Opis predmeta:
- Nabrojati i opisati osnovne pojmove iz područja različitih teorijskih pristupa u razvojnoj psihologiji, njihov doprinos objašnjenju razvoja i kao i njihova ograničenja. Opisati različite metode istraživanja u razvojnoj psihologiji, njihove prednosti i ograničenja. Prepoznati vrste i strategije te nacrte istraživanja i teorijske koncepte u razvojnoj psihologiji. Identificirati , razlikovati, usporediti i objasniti različite vrste i nacrte istraživanja te temeljne teorijske pristupe u razvojnoj psihologiji. Razlikovati vrste i nacrte istraživanja, metode prikupljanja
- Obavezna literatura:
-
Ross Vasta, Marshall M. Haith, Scott A. Miller (2005): Dječja psihologija
Laura E. Berk (2008): Psihologija cjeloživotnog razvoja
Mira Klarin (2006): Razvoj djece u socijalnom kontekstu
- Preporučena literatura:
-
Santrock, J.W. (2003): Life-span development
Franz Buggle (2002): Razvojna psihologija Jeana Piageta
Fulgosi, A. (1997): Psihologija ličnosti
Zarevski, P. (2001): Psihologija pamćenja i učenja
Lacković-Grgin, K. (2006): Psihologija životnog vijeka: kratki osvrt na njezinu povijest i probleme
Bukattko, D., Daehler, M.W. (2001): Child development
Crain, W. (2005): Theories of Development Concepts and Applications
- Ishodi učenja:
1. Nabrojati i opisati osnovne pojmove iz područja različitih teorijskih pristupa u razvojnoj psihologiji, njihov doprinos objašnjenju razvoja i kao i njihova ograničenja.
2. Opisati različite metode istraživanja u razvojnoj psihologiji, njihove prednosti i ograničenja.
3. Prepoznati vrste i strategije te nacrte istraživanja i teorijske koncepte u razvojnoj psihologiji.
4. Identificirati , razlikovati, usporediti i objasniti različite vrste i nacrte istraživanja te temeljne teorijske pristupe u razvojnoj psihologiji.
5. Protumačiti i povezati odnosno upotrijebiti različite metodološke pristupe i teorijske okvire na konkretnim primjerima.
6. Povezati i procijeniti različite nacrte istraživanja te teorijske koncepte.
7. Razlikovati vrste i nacrte istraživanja, metode prikupljanja podataka.
8. Kritičko pretraživanje literature u svrhu izrade seminara.
- Predmet u nastavnom programu:
-
Šifra studija Naziv studija Razina studija Semestar izvođenja Obavezni/Izborni 111 Rani i predškolski odgoj i obrazovanje (jednopredmetni) prijediplomski 1 obavezni 112 Rani i predškolski odgoj i obrazovanje (jednopredmetni) prijediplomski 1 obavezni 155 Rani i predškolski odgoj i obrazovanje (jednopredmetni) prijediplomski 1 obavezni * predmet se ne predaje u tom semestru
Legenda
- P - Predavanja
- S - Seminar