- English
Sadržaj predmeta
Engleski jezik
- Šifra:
- 31378
- Kratica:
- EJ-1PP
- Visoko učilište:
- Učiteljski fakultet
- ECTS bodovi:
- 5.0
- Opterećenje:
- 30(P) + 30(V)
- Nositelji:
-
doc. dr. sc. Ester Vidović
- Izvođači:
-
doc. dr. sc. Ester Vidović (P)
doc. dr. sc. Morana Drakulić (V)
- Opis predmeta:
- PREDUVJET UPISA PREDMETA Nema preduvjeta OKVIRNI SADRŽAJ PREDMETA Tekstovi iz područja struke i bliski struci (pozitivni i negativni aspekti dječjih pripovijedaka i priča, problemi pri odgoju, djeca s posebnim potrebama, uloga roditelja i njihova suradnja s odgajateljima, predškolski sustav u zemljama engleskog govornog područja). Gramatički dio obuhvaća osnove neophodne za konkretno razumijevanje jezika, tj. formiranje ispravnih jezičnih konstrukcija. Predviđa se obrada upotrebe različitih glagolskih vremena i oblika, transformacija rečenica te obrada standardiziranih formi različitih pisanih tekstova. Sadržaji se usmjeravaju na specifičnosti jezika i definiranje jezične strukture te analizi jezičnih konstrukcija koje ne korespondiraju u materinjem jeziku.
- Obavezna literatura:
-
Bruce, T. (2011): Early Childhood Education.
Alujević-Marasović,M. (2003): English for Educators. Split.
Thomson,A.J., Martinet,A.V. (1986): A practical English Grammar
Wilson,K., Taylor,J., Howard-Williams,D. (2000): Prospects
Bratož, S.; Žefran, M. (2013): English for Education Studies
- Preporučena literatura:
-
Bujas,Ž. (1999): Veliki hrvatsko-engleski i englesko-hrvatski rječnik
- Ishodi učenja:
1. Interpretirati tekstove stručne tematike
2. Uočiti gramatičke principe iz primjera
3. Interpretirati i analizirati tekstove stručne tematike
4. Dati primjere za unapređenje postojeće prakse
5. Izraditi pisani tekst prema zadanim uputama
6. Objasniti vlastito gledište u odnosu na temu diskusije
7. Argumentirati vlastito gledište u odnosu na temu diskusije
Legenda
- P - predavanja
- V - Vježbe