Skoči na glavni sadržaj

Sadržaj predmeta

Metodologija istraživanja u odgoju I

Šifra:
58014
Kratica:
MIO1-8US
Visoko učilište:
Učiteljski fakultet
ECTS bodovi:
4.0
Opterećenje:
30(P) + 15(S)
Nositelji:

Željka Ivković Hodžić, dipl. soc., pred.

Izvođači:

Željka Ivković Hodžić, dipl. soc., pred. (P, S)

Opis predmeta:
Način rada na kolegiju: Studenti u nekoliko etapa samostalno izrađuju anketni nacrt istraživanja (cijelosemestralni rad, individualno mentoriranje). Pored toga, studenti analiziraju metodološku kvalitetu znanstvenog članka na hrvatskom (individualno) i engleskom jeziku (u paru) prema unaprijed utvrđenim kriterijima. Sadržaj kolegija: Studenti se površno upoznaju s različitim metodama istraživanja, a temeljito se upoznaju s metodom ankete.
Obavezna literatura:

1. 2.9.1. Mejovšek, M. (2005). Metode znanstvenog istraživanja u društvenim i humanističkim znanostima, Naklada Slap, Zagreb (3-100; 118-120). 2.9.2. Etički kodeks istraživanja s djecom (2003). Ajduković, M. i Kolesarić, V. (ur.), Vijeće za djecu Vlade Republike Hrvatske i Državni zavod za zaštitu obitelji, materinstva i mladeži, Zagreb. 2.9.3. Matijević, M., Mužić, V., Jokić, M. (2003). Istraživati i objavljivati: elementi metodološke pismenosti u pedagogiji. Zagreb: Hrvatski pedagoško-književni zbor. 2.9.4. Odabir znanstvenih radova iz časopisa društvenih znanosti koje će studenti grupno analizirati za potrebe grupnog zadatka.

Preporučena literatura:

2. 2.9.5. Cohen, L ., Lauren i Morrison, K. (2007). Metode istraživanja u obrazovanju, Naklada Slap, Jastrebarsko (odabrana poglavlja) 2.9.6. Milas, G. (2005). Istraživačke metode u psihologiji i drugim društvenim znanostima. Naklada Slap, Jastrebarsko (odabrana poglavlja)

Ishodi učenja:

1. prepoznati temeljne pojmove znanstvenog istraživanja

2. postavljati ciljeve i hipoteze istraživanja

3. uvažavati etičke implikacije u istraživanjima

4. izraditi i vrednovati nacrt istraživanja

Legenda

  • P - predavanja
  • S - seminar