- English
Sadržaj predmeta
Metodologija istraživanja u odgoju I
- Šifra:
- 58014
- Kratica:
- MIO1-8US
- Visoko učilište:
- Učiteljski fakultet
- ECTS bodovi:
- 4.0
- Opterećenje:
- 30(P) + 15(S)
- Nositelji:
-
Željka Ivković Hodžić, dipl. soc., pred.
- Izvođači:
-
Željka Ivković Hodžić, dipl. soc., pred. (P, S)
- Opis predmeta:
- Način rada na kolegiju: Studenti u nekoliko etapa samostalno izrađuju anketni nacrt istraživanja (cijelosemestralni rad, individualno mentoriranje). Pored toga, studenti analiziraju metodološku kvalitetu znanstvenog članka na hrvatskom (individualno) i engleskom jeziku (u paru) prema unaprijed utvrđenim kriterijima. Sadržaj kolegija: Studenti se površno upoznaju s različitim metodama istraživanja, a temeljito se upoznaju s metodom ankete.
- Obavezna literatura:
-
1. 2.9.1. Mejovšek, M. (2005). Metode znanstvenog istraživanja u društvenim i humanističkim znanostima, Naklada Slap, Zagreb (3-100; 118-120). 2.9.2. Etički kodeks istraživanja s djecom (2003). Ajduković, M. i Kolesarić, V. (ur.), Vijeće za djecu Vlade Republike Hrvatske i Državni zavod za zaštitu obitelji, materinstva i mladeži, Zagreb. 2.9.3. Matijević, M., Mužić, V., Jokić, M. (2003). Istraživati i objavljivati: elementi metodološke pismenosti u pedagogiji. Zagreb: Hrvatski pedagoško-književni zbor. 2.9.4. Odabir znanstvenih radova iz časopisa društvenih znanosti koje će studenti grupno analizirati za potrebe grupnog zadatka.
- Preporučena literatura:
-
2. 2.9.5. Cohen, L ., Lauren i Morrison, K. (2007). Metode istraživanja u obrazovanju, Naklada Slap, Jastrebarsko (odabrana poglavlja) 2.9.6. Milas, G. (2005). Istraživačke metode u psihologiji i drugim društvenim znanostima. Naklada Slap, Jastrebarsko (odabrana poglavlja)
- Ishodi učenja:
1. prepoznati temeljne pojmove znanstvenog istraživanja
2. postavljati ciljeve i hipoteze istraživanja
3. uvažavati etičke implikacije u istraživanjima
4. izraditi i vrednovati nacrt istraživanja
Legenda
- P - predavanja
- S - seminar