- English
Sadržaj predmeta
Osnaživanje roditelja djece s posebnim potrebama
- Šifra:
- 62340
- Kratica:
- ORD-1PD
- Visoko učilište:
- Učiteljski fakultet
- ECTS bodovi:
- 5.0
- Opterećenje:
- 30(P) + 30(S)
- Nositelji:
-
prof. dr. sc. Nataša Vlah
- Izvođači:
-
prof. dr. sc. Nataša Vlah (P, S)
- Opis predmeta:
- PREDUVJET UPISA PREDMETA Nema preduvjeta PREDVIĐENI ISHODI UČENJA analizirati poziciju suvremene obitelji s djecom predškolske dobi s posebnim potrebama definirati adaptacijski proces obitelji na informaciju da dijete ima posebne potrebe argumentirati strategije suočavanja kod roditelja djece predškolske dobi s posebnim potrebama prikazati mini studiju slučaja s osvrtom na planiranje, praćenje i evaluaciju odgojnog rada s djetetom s posebnim potrebama OKVIRNI SADRŽAJ PREDMETA Za realizaciju predviđenih ishoda učenja studenti će obaviti sljedeće: 1) Grupni zadatak: Pročitati i prevesti radni materijal, Napraviti Ppt s original ilustracijama, Dati vlastiti komentar na primjenjivost materijala, Pripremiti i predati preveden i uređen materijal u Word dokumetu, Prezentirati na nastavi, Aktivnost na nastavi: - voditi raspravu u grupi studenata temeljem unaprijed pripremljenih radnih listića (kviz, igra asocijacija i sl.) o prezentiranom materijalu 2) Pisati dva kolokvija 3) Samostalni zadatak: Pripremiti pismeni prikaz slučaja iz prakse uz povezivanje s teorijom i prema zadanoj strukturi, Prezentirati Ppt na nastavi 4) Položiti pismeni ispit
- Obavezna literatura:
-
Vlah, N., Tatalović Vorkapić, S (2010): Suradnja s roditeljima u predškolskoj ustanovi: analiza pojedinih aspekata
2. Wallander, J. L., Varni, J. W. (1998): Effects of Pediatric Chronic Physical Disorders on Child and Family Adjustment
Fareo, D., O. (2015): Counselling Intervention and Support Programmes for Families of Children with Special Educational Needs
Fox, L., Swett, J. (2017): Implementing partnerships with families to promote the social and emotional competence of young children
Ferić, M. (2002): Obitelj kao čimbenik rizika i zaštite za razvoj poremećaja u ponašanju djece i mladih.
Milić Babić, M., Laklija, M. (2013): Strategije suočavanja kod roditelja djece predškolske dobi s teškoćama u razvoju
Breitkreuz, R., Wunderli,L., Savage,A., McConell (2014): Rethinking resilience in families of children with disabilities: a socioecological approach
- Ishodi učenja:
1. analizirati poziciju suvremene obitelji s djecom predškolske dobi s posebnim potrebama
Legenda
- P - predavanja
- S - seminar