Skoči na glavni sadržaj

Sadržaj predmeta

Osnaživanje roditelja djece s posebnim potrebama

Šifra:
62340
Kratica:
ORD-1PD
Visoko učilište:
Učiteljski fakultet
ECTS bodovi:
5.0
Opterećenje:
30(P) + 30(S)
Nositelji:

prof. dr. sc. Nataša Vlah

Izvođači:

prof. dr. sc. Nataša Vlah (P, S)

Opis predmeta:
PREDUVJET UPISA PREDMETA Nema preduvjeta PREDVIĐENI ISHODI UČENJA analizirati poziciju suvremene obitelji s djecom predškolske dobi s posebnim potrebama definirati adaptacijski proces obitelji na informaciju da dijete ima posebne potrebe argumentirati strategije suočavanja kod roditelja djece predškolske dobi s posebnim potrebama prikazati mini studiju slučaja s osvrtom na planiranje, praćenje i evaluaciju odgojnog rada s djetetom s posebnim potrebama OKVIRNI SADRŽAJ PREDMETA Za realizaciju predviđenih ishoda učenja studenti će obaviti sljedeće: 1) Grupni zadatak: Pročitati i prevesti radni materijal, Napraviti Ppt s original ilustracijama, Dati vlastiti komentar na primjenjivost materijala, Pripremiti i predati preveden i uređen materijal u Word dokumetu, Prezentirati na nastavi, Aktivnost na nastavi: - voditi raspravu u grupi studenata temeljem unaprijed pripremljenih radnih listića (kviz, igra asocijacija i sl.) o prezentiranom materijalu 2) Pisati dva kolokvija 3) Samostalni zadatak: Pripremiti pismeni prikaz slučaja iz prakse uz povezivanje s teorijom i prema zadanoj strukturi, Prezentirati Ppt na nastavi 4) Položiti pismeni ispit
Obavezna literatura:

Vlah, N., Tatalović Vorkapić, S (2010): Suradnja s roditeljima u predškolskoj ustanovi: analiza pojedinih aspekata

2. Wallander, J. L., Varni, J. W. (1998): Effects of Pediatric Chronic Physical Disorders on Child and Family Adjustment

Fareo, D., O. (2015): Counselling Intervention and Support Programmes for Families of Children with Special Educational Needs

Fox, L., Swett, J. (2017): Implementing partnerships with families to promote the social and emotional competence of young children

Ferić, M. (2002): Obitelj kao čimbenik rizika i zaštite za razvoj poremećaja u ponašanju djece i mladih.

Milić Babić, M., Laklija, M. (2013): Strategije suočavanja kod roditelja djece predškolske dobi s teškoćama u razvoju

Breitkreuz, R., Wunderli,L., Savage,A., McConell (2014): Rethinking resilience in families of children with disabilities: a socioecological approach

Ishodi učenja:

1. analizirati poziciju suvremene obitelji s djecom predškolske dobi s posebnim potrebama

Legenda

  • P - predavanja
  • S - seminar