- English
Sadržaj predmeta
Izvannastavne glazbene aktivnosti
- Šifra:
- 91886
- Kratica:
- IGA-US-I
- Visoko učilište:
- Učiteljski fakultet
- ECTS bodovi:
- 4.0
- Opterećenje:
- 30(V) + 15(P)
- Nositelji:
-
Senior Lecturer Sanja Minić
- Izvođači:
-
Senior Lecturer Sanja Minić (V, P)
- Opis predmeta:
- PREDUVJET UPISA PREDMETA Kolegij pretpostavlja kao preduvjet opće glazbeno-kulturne predispozicije koje uključuju temeljnu glazbenu pismenost; sposobnosti; vještine i glazbeno-kulturnu informiranost; osjetljivost za glazbu, te metodičke spoznaje PREDVIĐENI ISHODI UČENJA Sposobnost razvoja kreativnih ideja, osmišljavanja i provedbe glazbenih aktivnosti. Razviti će sposobnost izbora i reprodukcije glazbene, zborske literature primjerene izvannastavnim aktivnostima. Sposobnost osmišljavanja, organizacije i kreiranja različitih glazbenih aktivnosti u razrednoj nastavi. Razviti vještine koje organiziranim oblicima rada potiču djecu na stvaralački i kreativan izričaj. OKVIRNI SADRŽAJ PREDMETA Vokalni, vokalno instrumentalni sastavi ; Orffov instrumentarij; Dječji zbor ; Audicija; Osnove vokalne tehnike. Taktiranje i elementi dirigiranja ; Igrokaz; Mjuzikl ; Slušaonica ; Glazbena baština ; Glazbena analiza i priprema partiture ; Flash mob; Planiranje javnih nastupa
- Obavezna literatura:
-
1. Sam, R. (1998 ), Glazbeni doživljaj u odgoju djeteta, Rijeka: Glosa (odabrana poglavlja). Majsec Vrbanić, V.(2008).Slušamo, pjevamo, plešemo, sviramo:poticanje glazbom. Priručnik:Udruga za promicanje različitosti, umjetničkog izražavanja, kreativnosti i edukacije djece i mladeži "Ruke".Zagreb Vidulin-Orbanić, S.(2007) Izvannastavne (glazbene) aktivnosti: mjesto suživota, kreativnosti i stvaralaštva. Pula: OŠ Vladimira Nazora. Bognar, L.(1986). Igra u nastavi na početku školovanja. Zagreb, Školska knjiga Duran,M.(2001).Dijete i igra. Jastrebarsko, Naklada Slap
- Preporučena literatura:
-
2. Heršak, Z. (2004).Dječji igrokazi:Kako se stvara predstava. Zagreb, Genesis Glasser, W. (1999). Nastavnik u kvalitetnoj škloli. Zagreb, Educa Kyriacon, C.(1995). Temeljna nastavna umijeća. Zagreb. Educa Lekić, K. i sur. (2007). Igram se, a učim! : Dramski postupci u razrednoj nastavi. Zagreb. Hrvatski centar za dramski odgoj. Pili- poslovi d.o.o.
Legenda
- P - predavanja
- V - Vježbe