- English
Sadržaj predmeta
Dječja književnost na engleskom jeziku
- Šifra:
- 91887
- Kratica:
- DKE-US-I
- Visoko učilište:
- Učiteljski fakultet
- ECTS bodovi:
- 4.0
- Opterećenje:
- 15(V) + 15(P) + 15(S)
- Nositelji:
-
Assistant Professor Ester Vidović, PhD
- Izvođači:
-
Assistant Professor Ester Vidović, PhD (V, P, S)
- Opis predmeta:
- PREDUVJET UPISA PREDMETA Nema preduvjeta PREDVIĐENI ISHODI UČENJA - usvojiti nazive žanrova i njihovih karakteristika u okviru dječje književnosti na engleskom jeziku; - razumjeti osnovna kretanja u istoj u sklopu povijesnog pregleda značajnih književnih ostvarenja; - analizirati ulomke iz književnih tekstova ili cijele tekstove; - obrazložiti značaj pojedinih književnih ostvarenja i karakteristike pojedinog žanra; - procjena vrijednosti djela u kontekstu dječje književnosti na engleskom jeziku OKVIRNI SADRŽAJ PREDMETA Upoznavanje studenata s povijesnim razvojem dječje književnosti na engleskom jeziku i književnim vrstama; upućivanje studenata u vještinu pričanja priča na engleskom jeziku na osnovi izvornoga teksta kao i na zakonitostima pisanoga diskursa u svrhu samostalne produkcije priče.Obrada reprezentativnih djela i autora koji su stvarali na engleskom jeziku.
- Obavezna literatura:
-
1. Obavezna: 1.Corbett,P. (2009): Jumpstart! Storymaking. London: Routledge. 2. Hunt, P. (1995): An Introduction to Children´s Literature. New York: OUP. 3. Lazar, G. (1993): Literature and Language Teaching, Cambridge: Cambridge University Press. Dodatna: 4. Carrouth, G. (1993): The Young Reader´s Companion, New Providence. New Jersey: R.R.Bowker. 5. Visinko, K. (2005): Dječja priča: povijest, teorija, recepcija i interpretacija. Zagreb: Školska knjiga.
2. Obavezna: 1.Corbett,P. (2009): Jumpstart! Storymaking. London: Routledge. 2. Hunt, P. (1995): An Introduction to Children´s Literature. New York: OUP. 3. Lazar, G. (1993): Literature and Language Teaching, Cambridge: Cambridge University Press. Dodatna: 4. Carrouth, G. (1993): The Young Reader´s Companion, New Providence. New Jersey: R.R.Bowker. 5. Visinko, K. (2005): Dječja priča: povijest, teorija, recepcija i interpretacija. Zagreb: Školska knjiga.
Legenda
- P - predavanja
- S - seminar
- V - Vježbe