Skoči na glavni sadržaj

Sadržaj predmeta

Dječja književnost na engleskom jeziku

Šifra:
91887
Kratica:
DKE-US-I
Visoko učilište:
Učiteljski fakultet
ECTS bodovi:
4.0
Opterećenje:
15(V) + 15(P) + 15(S)
Nositelji:

Assistant Professor Ester Vidović, PhD

Izvođači:

Assistant Professor Ester Vidović, PhD (V, P, S)

Opis predmeta:
PREDUVJET UPISA PREDMETA Nema preduvjeta PREDVIĐENI ISHODI UČENJA - usvojiti nazive žanrova i njihovih karakteristika u okviru dječje književnosti na engleskom jeziku; - razumjeti osnovna kretanja u istoj u sklopu povijesnog pregleda značajnih književnih ostvarenja; - analizirati ulomke iz književnih tekstova ili cijele tekstove; - obrazložiti značaj pojedinih književnih ostvarenja i karakteristike pojedinog žanra; - procjena vrijednosti djela u kontekstu dječje književnosti na engleskom jeziku OKVIRNI SADRŽAJ PREDMETA Upoznavanje studenata s povijesnim razvojem dječje književnosti na engleskom jeziku i književnim vrstama; upućivanje studenata u vještinu pričanja priča na engleskom jeziku na osnovi izvornoga teksta kao i na zakonitostima pisanoga diskursa u svrhu samostalne produkcije priče.Obrada reprezentativnih djela i autora koji su stvarali na engleskom jeziku.
Obavezna literatura:

1. Obavezna: 1.Corbett,P. (2009): Jumpstart! Storymaking. London: Routledge. 2. Hunt, P. (1995): An Introduction to Children´s Literature. New York: OUP. 3. Lazar, G. (1993): Literature and Language Teaching, Cambridge: Cambridge University Press. Dodatna: 4. Carrouth, G. (1993): The Young Reader´s Companion, New Providence. New Jersey: R.R.Bowker. 5. Visinko, K. (2005): Dječja priča: povijest, teorija, recepcija i interpretacija. Zagreb: Školska knjiga.

2. Obavezna: 1.Corbett,P. (2009): Jumpstart! Storymaking. London: Routledge. 2. Hunt, P. (1995): An Introduction to Children´s Literature. New York: OUP. 3. Lazar, G. (1993): Literature and Language Teaching, Cambridge: Cambridge University Press. Dodatna: 4. Carrouth, G. (1993): The Young Reader´s Companion, New Providence. New Jersey: R.R.Bowker. 5. Visinko, K. (2005): Dječja priča: povijest, teorija, recepcija i interpretacija. Zagreb: Školska knjiga.

Legenda

  • P - predavanja
  • S - seminar
  • V - Vježbe