- English
Sadržaj predmeta
Integrirani predškolski kurikul I
- Šifra:
- 219165
- Visoko učilište:
- Sveučilište u Slavonskom Brodu
- ECTS bodovi:
- 2.0
- Opterećenje:
- 30(V)
- Nositelji:
-
izv. prof. dr. sc. Sandra Kadum
- Izvođači:
-
Antonija Vukašinović (V)
izv. prof. dr. sc. Sandra Kadum (V)
doc. dr. sc. Višnja Vekić-Kljaić (V)
- Opis predmeta:
- Osposobiti studente za metodičko oblikovanje centara aktivnosti, strukturiranje prostora i vremena te za praćenje i vrednovanje odgojno-obrazovnog procesa i učinaka integriranog kurikuluma, evaluaciju, samoevaluaciju i refleksiju.
- Obavezna literatura:
-
Slunjski, E. (2001): Integrirani predškolski kurikulum: rad djece na projektima
Slunjski, E. (2015): Izvan okvira : kvalitativni iskoraci u shvaćanju i oblikovanju predškolskog kurikuluma
Petrovič Sočo, B. (2007): Kontekst ustanove za rani odgoj i obrazovanje, holistički pristup
Mlinarević, V. (2009): Projektno učenje u dječjem vrtiću
- Ishodi učenja:
1. analizirati, razumjeti i primijeniti nacionalne dokumente i teorijski okvir u ranom odgoju
2. konstruirati i procijeniti poticajno prostorno okruženje i planirati različite aktivnosti u institucionalnom kontekstu
3. kreirati odgojno-obrazovni kontekst kao poticajno - razvojni, po mjeri sve djece i svakog djeteta
4. konstruirati integrirani kurikulum u smislu odgovora na djetetove razvojne i odgojno-obrazovne potrebe
5. izvesti, analizirati i evaluirati odgojno-obrazovne aktivnosti djece i osobne odgojne prakse
Legenda
- V - Vježbe