- English
Sadržaj predmeta
Integrirani predškolski kurikul II
- Šifra:
- 219176
- Visoko učilište:
- Sveučilište u Slavonskom Brodu
- ECTS bodovi:
- 3.0
- Opterećenje:
- 15(P) + 30(V)
- Nositelji:
-
izv. prof. dr. sc. Sandra Kadum
- Izvođači:
-
izv. prof. dr. sc. Sandra Kadum (P)
doc. dr. sc. Višnja Vekić-Kljaić (V)
- Opis predmeta:
- Osposobiti studente za suvremeno metodičko oblikovanje aktivnosti u odgojnoj skupini, strukturiranje prostora i vremena te za partnerstvo s roditeljima. Osposobiti studente za praćenje i vrednovanje procesa i učinaka programa. Pripremiti studente za samostalno usvajanje i primjenu stručno-metodičnih znanja i sposobnosti.
- Obavezna literatura:
-
Borovac, T. (2016): Kronološka dob djece kao strukturalni aspekt institucijskog predškolskog odgoja.
Cvetković Lay, J. (1995): Pomognite djetetu da razvije pozitivnu sliku o sebi
Došen Dobud, A. (2008): Predškola
Katz G.L., Mc Clellan E.D (1999): Poticanje razvoja dječje socijalne kompetencije
Stokes Szanton, E. (2000): Kurikulum za jaslice, razvojno primjereni program za djecu od 0 do 3 godine
Irović, S. (1993): Razvojne dimenzije dječje eksploracijske aktivnosti
Irović, S. (1994): Dječja znatiželja i eksploracijsko ponašanje u kontekstu vršnjačke interakcije
Maleš, D., Stričević, I. (1991): Dijete u razdoblju pred polazak u školu
Slunjski, E. (2010): Mogućnost razvoja matematičkog mišljenja i učenja u samoorganiziranim aktivnostima djece u vrtiću
Somolanji Tokić, I., Kretić Majer, J. (2015): Dijete kao aktivno sudionik polaska u školu
- Ishodi učenja:
1. stvarati i procjenjivati primjereno odgojno-obrazovno okruženje u kojem dijete ima priliku ostvarivati raznovrsne interakcije s prostorom, materijalima, drugom djecom i odraslima u institucionalnom kontekstu
2. oblikovati odgojno-obrazovni proces tako da svaka aktivnost istodobno podupire različite aspekte cjelovitoga razvoja djeteta te ujedinjuje različita područja njegova učenja
3. demonstrirati vještine integriranja stečenih znanja, vještina i sposobnosti tijekom studija kao pretpostavku konstrukcije integriranog kurikuluma
4. upoznavanje s načelima i načinima praćenja i evaluacije odgojno-obrazovnog procesa i refleksije osobne pedagoške prakse
5. analizirati, razumjeti i usporediti nacionalne dokumente s odgojno obrazovnom praksom
Legenda
- P - Predavanje
- V - Vježbe