- English
Sadržaj predmeta
Marketing strategije
- Opterećenje:
- 30(P) + 15(S)
- Nositelji:
-
doc. dr. sc. Andreja Katolik Kovačević
- Izvođači:
-
doc. dr. sc. Andreja Katolik Kovačević (P, S)
- Opis predmeta:
- Usvajanje spoznaja o mogućnostima primjene marketing strategija. Studenti će biti u mogućnosti rješavati probleme vezane uz primjenu marketing strategije pomoću naučenog. Također cilj kolegija je pomoći studentima procijeniti valjanost pojedine strategije vezane uz odabrano poduzeće.
- Obavezna literatura:
-
Vučemilović, V., Stanić, M., Katolik Kovačević, A. (2018): Marketing strategije
Renko, N. (2009): Strategije marketinga
- Ishodi učenja:
1. Opisati i definirati ponašanje konkurencije na tržištu
2. Analizirati, procijeniti i usporediti stanje u okruženju
3. Odabrati, preispitati te preporučiti marketing strategiju
4. Primijeniti odabranu marketing strategiju na tržištu
5. Analizirati uspješnost primijenjene marketing strategije na tržištu
Legenda
- P - Predavanja
- S - Seminar