Skoči na glavni sadržaj

Sadržaj predmeta

Menadžerske vještine

Opterećenje:
30(P) + 15(S)
Nositelji:

Višnja Bartolović, mag.oec., prof. v. š.

dr. sc. Anita Kulaš Mirosavljević, prof. v. š.

Izvođači:

Višnja Bartolović, mag.oec., prof. v. š. (P, S)

dr. sc. Anita Kulaš Mirosavljević, prof. v. š. (P)

Opis predmeta:
Cilj predmeta je studentima pružiti znanja i vještine kako ostvariti uspješnu interakciju s kolegama i klijentima, ovladati vještinama prezentacije, ukazati na načela vođenja uspješnih pregovora te učinkovitih sastanaka.
Obavezna literatura:

Bartolović, Višnja (2017): Vještine prodavanja i pregovaranja

Tudor, G. (2009): Veliki poslovni pregovori

Marija Lišanin Tomašević; Selma Kadić Maglajlić; Nikola Drašković (2019): Principi prodaje i pregovaranja

Ishodi učenja:

1. Razviti komunikacijske vještine

2. Ophoditi se učinkovito s klijentima i zaposlenicima

3. Zastupati mišljenje u pregovorima

4. Prezentirati svoje ideje te samostalno istražiti, obraditi i prezentirati stečena znanja iz područja kolegija kroz izradu seminarskog rada ili sudjelovanja u radionicama

5. Voditi učinkovite sastanke

6. Rukovoditi poslovnim sustavom na temelju ciljeva i ključnih pokazatelja poslovanja

7. Argumentirati važnost procesa poslovnog pregovaranja za uspješnost poduzeća

8. Izraditi plan pregovaranja, odabrati strategiju pregovaranja i koristiti različite pregovaračke taktike

9. Argumentirati važnost prodaje za uspješnost poduzeća

10. Pripremiti i voditi prodajni sastanak i prodajnu prezentaciju

Legenda

  • P - Predavanja
  • S - Seminar