- English
Sadržaj predmeta
Menadžment u sportu
- Opterećenje:
- 30(P) + 15(S)
- Nositelji:
-
doc. dr. sc. Hrvoje Sivrić
- Izvođači:
-
doc. dr. sc. Hrvoje Sivrić (P, S)
doc. dr. sc. Andreja Katolik Kovačević (S)
- Opis predmeta:
- Razumijevanje uloge sporta u sustavu privrednih i društvenih djelatnosti, poznavanje osnove sustava organizacije sporta, te stjecanje znanja i kompetencija iz područja upravljanja specifičnim poslovnim sustavima menadžmenta u sportu i industrije sporta
- Obavezna literatura:
-
Bartoluci, M., Škorić, S. (2009): Menadžment u sportu
Novak, I. (2006): Sportski marketing i industrija sporta
- Ishodi učenja:
1. prepoznati temeljne značajke sporta i objasniti ulogu sporta i brzorastuće industrije sporta
2. koristiti specijalizirana znanja u području marketinga, prodaje i planirati procese specifičnog financiranja na tržištu sportskih proizvoda i usluga radi unaprjeđenja poslovanja
3. koristiti vještine timske suradnje i komunikacije na tržištu sportskih proizvoda i usluga
4. primijeniti znanja i vještine poduzetništva za ostvarenje novog rasta i razvoja
5. isplanirati, procijeniti i analizirati ekonomske efekte sportskih programa i proizvoda
Legenda
- P - Predavanja
- S - Seminar