Skoči na glavni sadržaj

Sadržaj predmeta

Menadžment u sportu

Opterećenje:
30(P) + 15(S)
Nositelji:

doc. art. Hrvoje Sivrić, prof.

Izvođači:

doc. art. Hrvoje Sivrić, prof. (P, S)

dr. sc. Andreja Katolik Kovačević, pred. (S)

Opis predmeta:
Razumijevanje uloge sporta u sustavu privrednih i društvenih djelatnosti, poznavanje osnove sustava organizacije sporta, te stjecanje znanja i kompetencija iz područja upravljanja specifičnim poslovnim sustavima menadžmenta u sportu i industrije sporta
Obavezna literatura:

Bartoluci, M., Škorić, S. (2009): Menadžment u sportu

Novak, I. (2006): Sportski marketing i industrija sporta

Ishodi učenja:

1. prepoznati temeljne značajke sporta i objasniti ulogu sporta i brzorastuće industrije sporta

2. koristiti specijalizirana znanja u području marketinga, prodaje i planirati procese specifičnog financiranja na tržištu sportskih proizvoda i usluga radi unaprjeđenja poslovanja

3. koristiti vještine timske suradnje i komunikacije na tržištu sportskih proizvoda i usluga

4. primijeniti znanja i vještine poduzetništva za ostvarenje novog rasta i razvoja

5. isplanirati, procijeniti i analizirati ekonomske efekte sportskih programa i proizvoda

Legenda

  • P - Predavanja
  • S - Seminar