- English
Sadržaj predmeta
Marketing menadžment
- Opterećenje:
- 30(P) + 15(S)
- Nositelji:
-
Lecturer Andreja Katolik Kovačević, PhD
- Izvođači:
-
Lecturer Andreja Katolik Kovačević, PhD (P, S)
- Opis predmeta:
- Kolegijem se studenti upoznaju sa bitnim odrednicama tržišnog sustava privređivanja i marketinške koncepcije i njezine primjene u gospodarskim i izvan gospodarskim djelatnostima, te kroz obrađivanje pojedinih slučajeva formiraju znanja za samostalan rad.
- Obavezna literatura:
-
Meler, M. (2005): Osnove Marketinga
- Ishodi učenja:
1. Stjecanje znanja o osnovama marketinga kao poslovne funkcije
2. Razumijevanje marketinga kao poslovne funkcije
3. Razvoj vlastitog potencijala za primjenu marketinga u tržišnom sustavu
4. Stjecanje temeljnih znanja o marketing planu
5. Usvajanje temeljnih znanja o načinima prodaje na specijaliziranim tržištima
Legenda
- P - Predavanja
- S - Seminar