- English
Sadržaj predmeta
Integrirani predškolski kurikul I
- Šifra:
- 219154
- Visoko učilište:
- Sveučilište u Slavonskom Brodu
- ECTS bodovi:
- 4.0
- Opterećenje:
- 15(V) + 30(P) + 15(S)
- Nositelji:
-
doc. dr. sc. Višnja Vekić-Kljaić
- Izvođači:
-
doc. dr. sc. Višnja Vekić-Kljaić (V, P, S)
- Opis predmeta:
- Osposobiti studente za metodičko oblikovanje centara aktivnosti, strukturiranje prostora i vremena te za praćenje i vrednovanje odgojno-obrazovnog procesa i učinaka integriranog kurikuluma, evaluaciju, samoevaluaciju i refleksiju.
- Obavezna literatura:
-
Slunjski, E. (2001): Integrirani predškolski kurikulum: rad djece na projektima
Slunjski, E. (2015): Izvan okvira : kvalitativni iskoraci u shvaćanju i oblikovanju predškolskog kurikuluma
Petrovič Sočo, B. (2007): Kontekst ustanove za rani odgoj i obrazovanje, holistički pristup
Mlinarević, V. (2009): Projektno učenje u dječjem vrtiću
- Preporučena literatura:
-
Miljak, A. (2009): Življenje djece u vrtiću
Moon, B. (2001): A Guide to the national Curriculum
Mlinarević, V. (2000): Kompetencija odgojitelja i autonomija djeteta,
Slunjski, E. (2016): Izvan okvira 2 : promjena: od kompetentnog pojedinca i ustanove do kompetentne zajednice učenja
- Ishodi učenja:
1. analizirati, razumjeti i primijeniti nacionalne dokumente i teorijski okvir u ranom odgoju
2. konstruirati i procijeniti poticajno prostorno okruženje i planirati različite aktivnosti u institucionalnom kontekstu
3. kreirati odgojno-obrazovni kontekst kao poticajno - razvojni, po mjeri sve djece i svakog djeteta
4. konstruirati integrirani kurikulum u smislu odgovora na djetetove razvojne i odgojno-obrazovne potrebe.
5. zvesti, analizirati i evaluirati odgojno-obrazovne aktivnosti djece i osobne odgojne prakse
- Predmet u nastavnom programu:
-
Šifra studija Naziv studija Razina studija Semestar izvođenja Obavezni/Izborni 16 Rani i predškolski odgoj i obrazovanje prijediplomski 3 obavezni * predmet se ne predaje u tom semestru
Legenda
- P - Predavanje
- S - Seminar
- V - Vježbe