- English
Sadržaj predmeta
Psihologija učenja i poučavanja
- Šifra:
- 219174
- Visoko učilište:
- Sveučilište u Slavonskom Brodu
- ECTS bodovi:
- 5.0
- Opterećenje:
- 30(P) + 30(S)
- Nositelji:
-
doc. dr. sc. Dunja Jurić Vukelić
- Izvođači:
-
doc. dr. sc. Dunja Jurić Vukelić (P, S)
- Opis predmeta:
- Cilj: Upoznavanje studenata s teorijama kognitivnog razvoja djece, njihovom primjenom te načinima poticanja kognitivnog razvoja u ranoj i predškolskoj dobi. Sadržaj: Teorije učenja. Pamćenje. Piagetova kognitivno-razvojna teorija. Sociokulturalna teorija Vigotskog. Kognitivni razvoj: perspektiva obrade informacija. Inteligencija. Darovitost. Poticanje kognitivnog razvoja. Priprema i zrelost za školu.
- Obavezna literatura:
-
Berk, L. (2015): Dječja razvojna psihologija
Cvetković Lay, J., Sekulić Majurec, A. (2010): Darovito je, što ću sa sobom?
Hitrec, G. (1991): Kako pripremiti dijete za školu.
- Ishodi učenja:
1. Prepoznati razvojne promjene u kognitivnom razvoju djece rane i predškolske dobi.
2. Analizirati kognitivni razvoj djece sa stanovišta različitih teorija kognitivnog razvoja.
3. Primijeniti spoznaje o kognitivnom razvoju na poticanje ukupnog razvoja djece rane i predškolske dobi.
4. Prepoznati rane znakove darovitosti kod djece rane i predškolske dobi.
5. Analizirati djetetovu spremnost za školu.
6. Provoditi aktivnosti za poticanje zrelosti za školu kod djece predškolske dobi.
- Predmet u nastavnom programu:
-
Šifra studija Naziv studija Razina studija Semestar izvođenja Obavezni/Izborni 16 Rani i predškolski odgoj i obrazovanje prijediplomski 5 obavezni * predmet se ne predaje u tom semestru
Legenda
- P - Predavanje
- S - Seminar