- English
Sadržaj predmeta
Marketing strategije
- Šifra:
- 219548
- Visoko učilište:
- Sveučilište u Slavonskom Brodu
- ECTS bodovi:
- 6.0
- Opterećenje:
- 30(P) + 15(S)
- Nositelji:
-
doc. dr. sc. Andreja Katolik Kovačević
- Izvođači:
-
doc. dr. sc. Andreja Katolik Kovačević (P, S)
nasl. doc. dr. sc. Vesna Vučemilović (P, S)
- Opis predmeta:
- Usvajanje spoznaja o mogućnostima primjene marketing strategija. Studenti će biti u mogućnosti rješavati probleme vezane uz primjenu marketing strategije pomoću naučenog. Također cilj kolegija je pomoći studentima procijeniti valjanost pojedine strategije vezane uz odabrano poduzeće.
- Obavezna literatura:
-
Vučemilović, V., Stanić, M., Katolik Kovačević, A. (2018): Marketing strategije
Renko, N. (2009): Strategije marketinga
- Ishodi učenja:
1. Opisati i definirati ponašanje konkurencije na tržištu
2. Analizirati, procijeniti i usporediti stanje u okruženju
3. Odabrati, preispitati te preporučiti marketing strategiju
4. Primijeniti odabranu marketing strategiju na tržištu
5. Analizirati uspješnost primijenjene marketing strategije na tržištu
- Predmet u nastavnom programu:
-
Šifra studija Naziv studija Razina studija Semestar izvođenja Obavezni/Izborni 11 Menadžment diplomski 1 obavezni 19 Menadžment diplomski 1 obavezni * predmet se ne predaje u tom semestru
Legenda
- P - Predavanje
- S - Seminar