- English
Sadržaj predmeta
E-marketing
- Šifra:
- 219573
- Visoko učilište:
- Sveučilište u Slavonskom Brodu
- ECTS bodovi:
- 5.0
- Opterećenje:
- 30(P) + 15(S)
- Nositelji:
-
doc. dr. sc. Andreja Katolik Kovačević
- Izvođači:
-
doc. dr. sc. Andreja Katolik Kovačević (P, S)
- Opis predmeta:
- Usvajanjem spoznaja o mogućnostima e marketinga studenti će moći prepoznati i reproducirati informacije vezane uz digitalni marketing. Studenti će biti u mogućnosti razumjeti princip funkcioniranja e marketinga te primijeniti naučeno. Također cilj kolegija je pomoći studentima procijeniti te ispitati i odabrati najbolji način e marketing oglašavanja.
- Obavezna literatura:
-
Ružić, D. i dr. (2009): E-Marketing
- Ishodi učenja:
1. Opisati i definirati e-marketing
2. Analizirati mogućnosti primjene e-marketinga
3. Usporediti primjenu e-marketinga u odnosu na konkurenciju
4. Izabrati, preispitati te preporučiti najbolji način digitalnog oglašavanja
- Predmet u nastavnom programu:
-
Šifra studija Naziv studija Razina studija Semestar izvođenja Obavezni/Izborni 11 Menadžment diplomski 1 izborni 19 Menadžment diplomski 1 izborni * predmet se ne predaje u tom semestru
Legenda
- P - Predavanje
- S - Seminar