- English
Sadržaj predmeta
Marketing menadžment
- Šifra:
- 219633
- Visoko učilište:
- Sveučilište u Slavonskom Brodu
- ECTS bodovi:
- 5.0
- Opterećenje:
- 30(P) + 15(S)
- Nositelji:
-
doc. dr. sc. Andreja Katolik Kovačević
- Izvođači:
-
doc. dr. sc. Andreja Katolik Kovačević (P, S)
- Opis predmeta:
- Kolegijem se studenti upoznaju sa bitnim odrednicama tržišnog sustava privređivanja i marketinške koncepcije i njezine primjene u gospodarskim i izvan gospodarskim djelatnostima, te kroz obrađivanje pojedinih slučajeva formiraju znanja za samostalan rad.
- Obavezna literatura:
-
Meler, M. (2005): Osnove Marketinga
- Ishodi učenja:
1. Stjecanje znanja o osnovama marketinga kao poslovne funkcije
2. Razumijevanje marketinga kao poslovne funkcije
3. Razvoj vlastitog potencijala za primjenu marketinga u tržišnom sustavu
4. Stjecanje temeljnih znanja o marketing planu
5. Usvajanje temeljnih znanja o načinima prodaje na specijaliziranim tržištima
- Predmet u nastavnom programu:
-
Šifra studija Naziv studija Razina studija Semestar izvođenja Obavezni/Izborni 9 Menadžment prijediplomski 2 obavezni 10 Menadžment prijediplomski 2 obavezni * predmet se ne predaje u tom semestru
Legenda
- P - Predavanje
- S - Seminar