- English
Sadržaj predmeta
Menadžment novoga proizvoda
- Šifra:
- 219649
- Visoko učilište:
- Sveučilište u Slavonskom Brodu
- ECTS bodovi:
- 5.0
- Opterećenje:
- 30(P) + 15(S)
- Nositelji:
-
doc. dr. sc. Sanja Knežević Kušljić
doc. dr. sc. Sanela Ravlić
- Izvođači:
-
dr. sc. Anita Kedačić, nasl. pred. (S)
doc. dr. sc. Sanja Knežević Kušljić (P, S)
doc. dr. sc. Sanela Ravlić (P, S)
- Opis predmeta:
- Cilj kolegija je omogućiti studentima potrebna znanja - teorijska i praktična za upoznavanje provođenja marketinških aktivnosti te područja upravljanja inovacijama koje su osnovni pokretač ekonomskog razvoja u svijetu, razumijevanje koncepata novog proizvoda u specifičnim kontekstima te primjenu novog proizvoda u praksi.
- Obavezna literatura:
-
Knežević, S., Duspara L. (2017): Menadžment novog proizvoda
Prester, J. (2010): Menadžment inovacija
Kotler, P., Keller, K. (2008): Upravljanje marketingom
- Ishodi učenja:
1. razlikovati bitna obilježja inovacija i novog proizvoda
2. primijeniti i koristiti metodu razvoja novih proizvoda/inovacija
3. razlikovati i izabrati mogućnosti primjene metoda i tehnika odluka za odabire koncepta novog proizvoda
4. razlikovati i kreirati mogućnosti lansiranja proizvoda na tržište
5. razviti i izumiti vlastite nove proizvode/inovacije te moći samostalno istražiti, obraditi i prezentirati stečena znanja iz inovacija kroz izradu seminarskog rada
- Predmet u nastavnom programu:
-
Šifra studija Naziv studija Razina studija Semestar izvođenja Obavezni/Izborni 9 Menadžment prijediplomski 4 obavezni 10 Menadžment prijediplomski 4 obavezni * predmet se ne predaje u tom semestru
Legenda
- P - Predavanje
- S - Seminar