Skoči na glavni sadržaj

Sadržaj predmeta

Osnove marketinga

Šifra:
239365
Visoko učilište:
Sveučilište u Slavonskom Brodu
ECTS bodovi:
6.0
Opterećenje:
45(P) + 15(S)
Nositelji:

doc. dr. sc. Andreja Katolik Kovačević

Izvođači:

doc. dr. sc. Andreja Katolik Kovačević (P, S)

Opis predmeta:
Ciljevi predmeta Upoznavanje s teorijom marketinga i razumijevanje procesa upravljanja marketingom u pojedinim gospodarskim djelatnostima. Razvijanje znanja i sposobnosti primjene kreativnosti u marketingu. Usvajanje znanja o komunikaciji s kupcima
Obavezna literatura:

Meler M. (2005): Osnove marketinga

Preporučena literatura:

Kotler, Ph. Wong, V. Saunders, J. Armstrong, G (2006): Osnove marketinga

Kotler, Ph. Keller, K.L. Martinović, M (2014): Upravljanje marketingom

Ishodi učenja:

1. razviti znanja o važnost marketinga u ostvarivanju poslovnog rezultata

2. oblikovati marketing plan s ciljem donošenja kratkotrajnih i dugotrajnih odluka u poduzeću vezanih uz marketing

3. steći osnovna znanja o kreativnosti u marketingu

4. razviti vlastiti potencijal za primjenu marketinga u tržišnom sustavu

5. usvojiti temeljna znanja o komunikaciji s kupcima i medijima oglašavanja.

Predmet u nastavnom programu:
Šifra studija Naziv studija Razina studija Semestar izvođenja Obavezni/Izborni
46 Ekonomija preddiplomski 2 obavezni
47 Ekonomija preddiplomski 2 obavezni

Legenda

  • P - Predavanje
  • S - Seminar