- English
Sadržaj predmeta
Osnove marketinga
- Šifra:
- 239365
- Visoko učilište:
- Sveučilište u Slavonskom Brodu
- ECTS bodovi:
- 6.0
- Opterećenje:
- 45(P) + 15(S)
- Nositelji:
-
doc. dr. sc. Andreja Katolik Kovačević
- Izvođači:
-
doc. dr. sc. Andreja Katolik Kovačević (P, S)
- Opis predmeta:
- Ciljevi predmeta Upoznavanje s teorijom marketinga i razumijevanje procesa upravljanja marketingom u pojedinim gospodarskim djelatnostima. Razvijanje znanja i sposobnosti primjene kreativnosti u marketingu. Usvajanje znanja o komunikaciji s kupcima
- Obavezna literatura:
-
Meler M. (2005): Osnove marketinga
- Preporučena literatura:
-
Kotler, Ph. Wong, V. Saunders, J. Armstrong, G (2006): Osnove marketinga
Kotler, Ph. Keller, K.L. Martinović, M (2014): Upravljanje marketingom
- Ishodi učenja:
1. razviti znanja o važnost marketinga u ostvarivanju poslovnog rezultata
2. oblikovati marketing plan s ciljem donošenja kratkotrajnih i dugotrajnih odluka u poduzeću vezanih uz marketing
3. steći osnovna znanja o kreativnosti u marketingu
4. razviti vlastiti potencijal za primjenu marketinga u tržišnom sustavu
5. usvojiti temeljna znanja o komunikaciji s kupcima i medijima oglašavanja.
- Predmet u nastavnom programu:
-
Šifra studija Naziv studija Razina studija Semestar izvođenja Obavezni/Izborni 46 Ekonomija preddiplomski 2 obavezni 47 Ekonomija preddiplomski 2 obavezni
Legenda
- P - Predavanje
- S - Seminar