- English
Sadržaj predmeta
Ponašanje potrošača
- Šifra:
- 254374
- Visoko učilište:
- Sveučilište u Slavonskom Brodu
- ECTS bodovi:
- 5.0
- Opterećenje:
- 35(P) + 15(S)
- Nositelji:
-
doc. dr. sc. Andreja Katolik Kovačević
- Izvođači:
-
doc. dr. sc. Andreja Katolik Kovačević (P, S)
- Opis predmeta:
- Predmetom studenti stječu teorijsko i institucionalno znanje o ponašanju potrošača te se upoznaju s bitnim odrednicama tržišnog sustava. Cilj kolegija je osposobiti studente da spoznaju kako psihološki, sociološki, situacijski, vanjski i drugi čimbenici utječu na odluku o kupovini. Studenti će spoznajom interakcije i utjecaja navedenih čimbenika dobiti temelj kao potencijalni marketinški menadžeri za donošenje dobrih poslovnih odluka.
- Obavezna literatura:
-
Kesić T. (2006): Ponašanje potrošača
- Preporučena literatura:
-
Grbac,B., Lončarević,D. (2010): Ponašanje potrošača na tržištu krajnje i poslovne potrošnje
- Ishodi učenja:
1. definirati pojedine čimbenike koji utječu na ponašanje potrošača
2. procijeniti utjecaj pojedinog činitelja na ponašanje potrošača
3. analizirati etape procesa odlučivanja o kupnji
4. izdvojiti ključne činitelje koji utječu na odluke o kupnji
5. usporediti ponašanje krajnjih i poslovnih potrošača
6. procijeniti utjecaj poslovnih potrošača na strategiju poslovanja poslovnog subjekta
7. dentificirati neetično djelovanje poslovnih subjekata prema potrošačima
8. ustanoviti važnost povezivanja potrošača
- Predmet u nastavnom programu:
-
Šifra studija Naziv studija Razina studija Semestar izvođenja Obavezni/Izborni 46 Ekonomija prijediplomski 3 obavezni 47 Ekonomija prijediplomski 3 obavezni * predmet se ne predaje u tom semestru
Legenda
- P - Predavanje
- S - Seminar