- English
Sadržaj predmeta
Poslovna komunikacija
- Šifra:
- 254378
- Visoko učilište:
- Sveučilište u Slavonskom Brodu
- ECTS bodovi:
- 5.0
- Opterećenje:
- 35(P) + 15(S)
- Nositelji:
-
doc. dr. sc. Anita Kulaš Mirosavljević
- Izvođači:
-
doc. dr. sc. Anita Kulaš Mirosavljević (P, S)
- Opis predmeta:
- Ciljevi predmeta su upoznati studente s osnovnim karakteristikama, principima, oblicima i tehnikama komuniciranja u poslovnom životu te ih osposobiti za korektno i uspješno komuniciranje u različitim poslovnim situacijama. Sadržaj: 1. Uvod u poslovnu komunikaciju 2. Osnove poslovnog komuniciranja 3. Oblici komuniciranja 4. Kultura poslovnog komuniciranja
- Obavezna literatura:
-
Bovee, C. L.; Thill, J. V. (2012): Suvremena poslovna komunikacija
- Preporučena literatura:
-
Bahtijarević-Šiber, F.; Sikavica, P.; Pološki Vokić, N. (2008): Suvremeni menadžment - Vještine, sustavi i izazovi
Lamza-Maronić, M.; Glavaš, J. (2008): Poslovno komuniciranje
Lewicki, R. J.; Saunders, D. M.; Barry, B.: (2009): Pregovaranje
Peters, T.; Waterman, ml. R. (2008): U potrazi za izvrsnošću
Barker, A. (2001): Sastanak, učinkovit, ugodan, uspješan
Cutlip, S. M.; Center, A. H.; Broom, G. M. (2010): Učinkoviti odnosi s javnošću
- Ishodi učenja:
1. 1. Pokrenuti i upravljati cjelokupnim komunikacijskim procesom.
2. 2. Pripremiti i uspješno voditi izlaganje pred grupom ljudi.
3. 3. Primijeniti znanja i vještine uspješnog slušanja.
4. 4. Ocijeniti kvalitetu komunikacijskog procesa
5. 5. Procesom aktivnog sudjelovanja studenata kroz timski rad i interaktivnu nastavu primijeniti naučeno.
- Predmet u nastavnom programu:
-
Šifra studija Naziv studija Razina studija Semestar izvođenja Obavezni/Izborni 46 Ekonomija preddiplomski 4 obavezni 47 Ekonomija preddiplomski 4 obavezni
Legenda
- P - Predavanje
- S - Seminar